یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

امان...امان ...امان از بچه های امروزی!!!

1394/2/23 12:37
نویسنده : مامان مهلا
792 بازدید
اشتراک گذاری

همین چند دقه پیش از اینکه مطلب رو بنویسم ;

خانووووووم تریپ سخنرانی ورداشته رفته پشت میز عسلی واستاده دستاشم گذاشته رو میز و میگه:"سلاااااااام به همگیتعجب" و چند تا جمله که نه فعل داره و نه قید و نه....کلا نه سروته خنده

منم رفتم یه کتاب آوردم  بگیرم جلو صورتم و یواشکی زیر نظرش داشته باشم که ,خیر سرم بازیشو خراب نکنمو و تمرکزش بهم نریزه, تا اومدم نشستم ,در حین سخنرانیش گفت :"لطفا کتاباتونو ببندین بذارین کنارتعجب دستاتونم از جلو دهنتون وردارینخندونک"


دوتا موسی تقی, خیلی وقته اومدن رو تراسمون لونه درست کردنو تخم گذاشتن .!بغل

الانم که دیگه جوجه هاشون ماشالله تقریبا بزرگ شدن !محبت

یسنا, همیشه میره نگاشون میکنه ,دیروز با عجله و خوشحال اومده میگه:"مااااااااااااماااااااااااان.........ماااااااااااااماااااااااااان بیا که جوجه هام با هم ازدواج کردن جشن"

من:"چچچییییییییی؟تعجب چجوری با هم ازدواج کردن؟ سوالکی؟سوال"

یسنا :"نوکاشونو زدن به هم ,ازدواج کردن دیگه!!! زیبابیا بیریم نگاشون کنیم.!!!شیطان

من:سکوتسبز


جدیدا یه گل طبیعی گرفتم. آرام

رفت یکی دوتا از برگاشو کند! عصبانی شدم و داد زدم به سرش, و دعواش کردم.!عصبانی

همونجور که رو مبل لم داده بود, با خونسردی در جوابم گفت:"مامان وقتی عصبانی میشی, خوشم میاد!!! عینکخوووووب عصبانی میشی!راضی"


 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان الی...
23 اردیبهشت 94 12:45
الهی... چه دختر نازی. چه مامان باسلیقه ای. نوشته هاتون خیلی شیرینه. به وبلاگ منم سر بزنید، خوشحالم می کنید.
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم خانومی لطف داری حتما سر میزنم ممنونم که به ما سر زدی و البته نظرتو دادی
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 12:48
ای جووووووووووونم به یسنای شیرین زبون آفرین به مامان خانم که بلده خوب عصبانی بشه(ترس هم چیز خوبیه ها چقدرم که ترسید)
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خوب عصبانی میشم ولی نمیدونم چرا بعضی وقتا تاثیر نداره
نسرین
23 اردیبهشت 94 13:51
ماشالا شیرین زبون
مامان مهلا
پاسخ
ممنووووووووووووون به قول ما ماشالله به جونتون
مینا
23 اردیبهشت 94 14:18
اي جااااااااااانم قربون خوشگل خانوم شيطون بلا بشم من مهلاجون ب قول معروف اي واي برمن از قديم گفتن حرف راستو از بچه بشنو حتما وقت عصبانيت جذاب تر ميشي خيلي وقته كم پيداييا خانوم خانوما
مامان مهلا
پاسخ
مرسی عزیزم حالاکه حرف از جذابیت من به میون آوردی تربیتو ولشبذا بچه حرف دلشو بزنه
مامان آنيتا
24 اردیبهشت 94 9:50
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
samira
25 اردیبهشت 94 0:50
عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززم کلی خندیدم ( خوب عصبابی میشی ) اون بچه های قدیم بود از ماماناشون حساب میبردن
مامان مهلا
پاسخ
درسته همینطوره سمیرا جان می بینی تورو خدا
✿آجـــــــــــــی✿
14 خرداد 94 1:32
سلام خانومی من همونی هستم که جواب سوالمو داده بودید میخواستم لینکتون کنم شما موافقید
مامان مهلا
پاسخ
سلام اره چرا که نه!
شادی
29 خرداد 94 18:36
برای پارت اول پارت دوم پارت سوم
مامان مهلا
پاسخ
برای هر سه پارت ممنون که بهم سرزدین اومدم وبتون ولی عجله ای از وبتون دختر نازو باهوشتون خیلی خوشم اومد فرصت حتما حتما بیشتر بهتون سر میزنم