یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

«تغییر»

1395/1/12 12:53
نویسنده : مامان مهلا
664 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو خونه پدریم بودم وابسته خیلی چیزا بودم از همه مهمتر مادرم بود...

اگه صبح ازش زودتربیدار میشدم کار بخصوصی نمیکردم بجز درس خوندن تا زمانی که اون بیدار شه وقتی بیدار میشد تازه انگار منم همون لحظه بیدار شدم و قبلش خواب بودم...

اگه خونه نبود زود حوصلمون سر میرفت همه جا سوت و کور بود برامون

اگه از چیزی ناراحت بود که دیگه بدتر ...خونه میشد ...

خلاصه همه چی به حضور مادرم بستگی داشت مخصوصا جوش و خروش ما بچه هاش

الان خیلی سال ازون وقتا میگذره و هنوزم وقتی بدون اون تو خونه ایم هرکدوم سرمون تو لاک خودمونه البته بغیر از منو ابجیم ولی همین که میاد هممون دور هم جمع میشیم انگار با حضور اون ما چهارتا هم به هم وابسته تر میشیم

.

.

.

.

.

.

حالا یه چیزایی تغییر کرده

از کی؟

از وقتی که خودم شدم« مامان»

حالا من تو خونه خودم نقشم تغییر کرده شدم همونی که شادی بچه هاش به سرزندگی اون وابسته س !

شدم همون که حضورش باعث دلگرمی بچه هاش میشه!

شدم همونی که وجودش باعث همبستگی بچه هاش میشه!

نه ...اینا رو که گفتم نذارین بحساب خود شیفتگی و از خود راضی بودن من ...!

همه اینا یعنی مسئولیت بیشتر 

یعنی باید اماده باشم برای تغییرات بزرگ تو زندگیم ،

و تغییراتی که خودم باید در وجودم ترتیبش رو بدم بعنوان یه مادر

خیلی وقته شروع کردم از زمانی که برای بار اول باردار شدم  اما الان با وجود یه کوچولوی ناز دیگه تو شکمم بارمسئولیتم سنگین تر شده

از خدا میخوتم در بدوش کشیدن این مسئولیت تنهام نذاره و همیشه کمکم کنه

پسندها (4)

نظرات (6)

مینا
12 فروردین 95 12:56
مبااااارررک باشههههه. امیدوارم قدم این جوجومون هم واستون کلی خیرو برکت ب همراه داشته باشه
مامان مهلا
پاسخ
سلااااااام مینا خانوم پرستار سال جدید مبارک ممنون از دعای قشنگت عزیزم
بیتا
12 فروردین 95 13:55
سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان مهلا
پاسخ
ممنوووون حتما بهتون سر میزنیم
سایت تفریحی مهرمانه
12 فروردین 95 15:51
سایت تفریحی مهرمانه جشنواره عکس خود را برگزار کرده است. هدف از این جشنواره به اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای کودکان شماست دوست داریم با کمک شما از بهترین عکس‌های بچه‌های ایران عزیز در میان مطالب، صفحه اول و صفحات داخلی سایت منتشر کنیم عکس کودک شما در حال غذا خوردن، بازی، کتاب خواندن، ادا و اطوار درآوردن و هر بامزگی دیگری می تواند سوژه دوربین باشد عکس بگیرید و به سادگی آن را برای ما ارسال کنید تا در سایت منتشر کنیم فقط با توجه به ملاحظات نوشته شده، عکس خود را اپلود کنید و نام کودک خود از طریق نظرات بفرستید و منتظر انتشارش باشید زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان با ما به اشتراک بگذارید سایت تفریحی مهرمانه http://mehrmane.ir/
بابای ملیسا
13 فروردین 95 16:02
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
مامان مهلا
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک ممنون بهمون سر زدین ما هم حتما سر میزنیم بهتون.
عمه فروغ
22 فروردین 95 16:14
سلام مهلا جون سال نو مبارک
مامان مهلا
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامان کیمیا
9 اردیبهشت 95 16:15
سلام دوستم چطوری؟؟؟مبارکه خانوووووم نی نی جدید...الانکه اومدم دیدم همه منتظر نی نی هستند...ایشالله به سلامتی دنیا بیاد وقدمش خیر باشه
مامان مهلا
پاسخ
سلااااام خانوووم! چه عجب ! چه کم پیدایی؟! البته خودمم چند وقته کمتر سر میزنم ممنون سلامت باشین انشالله برا همه به خیر و خوشی تموم بشه این انتظار مرسی از دعای قشنگت...