یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

تولد عشق

1392/10/15 10:28
نویسنده : مامان مهلا
252 بازدید
اشتراک گذاری

ا  

   امروز 15 دی تولد عشقمه.تولد همراه و همسفر زندگیم ,تنها کسی که حاضر شدم ذره ای از وجودم رو باهاش شریک بشم تا با هم یسنا رو داشته باشیم.د

بعشقعشق

محمد جان:

امروز روز تولد توست و من هرروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیبا ترین لحظه ها رابرای من بسازی,تولدت مبارکت

لاا

 

عشق

 

 

تنن

 

 

عشق

امسال میخواستم غافلگیرت کنم براهمین از دیشب حتی بهت یه تبریک ساده هم نگفتم .تیه کیک خونگی ,یه کادوی نه چندان گرون قیمت با یه تبریک ساده توی وبلاگی که برای دختر گلت ساختم تا لحظه های خوش بزرگ شدنش رو با هم بنویسیمت,نمیدونم چقدر خوشحالت میکنه ولی همه اینا بخاطر تویه تا بدونی که بیشتر از روزای اول زندگیمون برام عزیزی.ماچ

دوستت دارم ,تولدت مبارک.ا

ت

تاینم یه تولدت مبارک کوچولو ازطرف یسناگلی مونت

ت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
15 دی 92 13:17
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی