یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

دوباره...آرش

1395/10/11 9:16
نویسنده : مامان مهلا
204 بازدید
اشتراک گذاری

آرش الان هفت ماه و نیمه است ....

تقریبا یک ماهه که چهار دست و پایی راه میره و یا باید از دور و بر خونه بگیریمش ،یا هم که تسلیم بشیم و بذاریم کاری که میخواد رو بکنه ...راستش من زیاد محدودش نمیکنم تا جایی که خطری براش نباشه آزاد میذارم سیر و سفر کنه تو خونه ...

یه چیزی که منو ناراضی کرده آرش در مورد خودش اینکه که خیلی بد غذایه و خیلی کم پیش میاد با اشتها غذا بخوره و باعث شده نتونم برنامه منظمی رو تغذیه ش داشته باشم ،آرش هنوز دندون در نیاورده و هیچ نشونه ای هم از دندون در آوردن توی بدنش نمی بینم ...فک میکنم بدغذاییش به همین دلیله و چشم انتظار یه نشونه کوچولوام شاید که مشکل تغذیه ش حل بشه

نیم وجبی گاهی اوقات از دست من غذا رو قبول نمیکنه و وقتی یسنا بهش میده میخوره!

خواهر برادر خوبین !...لااقل الان خیلی با هم جفت و جورن تا در آینده چه پیش آید...

 

آرش الان یاد گرفته دست بزنه و همراهش کلمه د...د ...رو میگه همراه لبخند همیشگیش و گاهی هم نینای میکنه و دل منو آبجیشو میبره....

پسندها (3)

نظرات (3)

شادی
27 دی 95 10:05
ای جانم به این پسر کوچولوی زرنگ. بدغذایی واقعا برای مادرها عذاب آوره ولی ایشالا بهتر میشه . اگه وزنش روی نموداره خیلی جای نگرانی نیست . فکر کنم ارش جون با وجود یسنا گلی خیلی زود توی کارهاش پیشرفت میکنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خدا رو شکر الان بهتر غذا میخوره و چند روز پیش وزنش کردم خیلی هم بد نبود... آره عزیزم یسنا رو خیلی دوس داره و مقلد خوبی میشه
ستاره
4 بهمن 95 14:25
ولی معمولا سر دندون در آوردن بد غذاییشون بیشتر میشه .. البته زهرا اینطوریه هر وقت داشت دندوناش در میومد شیر و غذاش خیلی کم میشد و لجبازیش بیشتر منم میفهمیدم داره دندون در میاره .. خیلی خوشحال شدم که دوباره تونستم بیام و بهت سربزنم مواظب خودتون باشید فعلا بای
مامان مهلا
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید دیر پیامتو تایید کردم ،آخه گفتم یه وقتی باشه کع بتونم کامل بنویسم خودت که میدونی با بچه کوچیک چطوریه... راستش آرش هنوزم دندون در نیاورده فقط علائم دندون در آوردنو داره و هی منو امیدوار میکنه اما هیچی به هیچی ...حتی کوچکترین اثری هم ازشون نیست
ستاره
8 اسفند 95 12:17
سلام عزیزم .. راحت باش منم زمان هایی که زهرا خوابه یکم میام وگرنه بیدار باشه عمرا بتونم بیام نگران دندون نباش عزیزم در میاد .. الان دختر یکی از دوستامون 13 ماهش داره تموم میشه هنوز دندون در نیاورده ...
مامان مهلا
پاسخ
سلام خوبی وااااای ۱۳ ماهگی؟خیلی دیره باور کن از بس چشم انتظار دندوناش شدم که تا حالا دو بار خواب دیدم دندون در آورده دو تا دوتا