یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

باتری

1395/12/4 0:55
نویسنده : مامان مهلا
563 بازدید
اشتراک گذاری

همین چند ساعت پیش داشتیم دور همی آب هویچ و بستنی میخوردیمکه یهو بابایی متوجه شد از سه تا باتری چراغ خواب کوچولوی یسنا ،که  همونجا تو دست وپا بود، یکی کمه...

منو باباشم با عجله دور و برو گشتیم به امید اینکه پیدا بشه اما نشد و ما مطمئن شدیم که آرش خان قورتش داده!

و همون موقع هم به اورژانس زنگ زدم و برای مشورت بیشتر بادکترش هم تماس گرفتم که هردو گفتن باید فورا به بیمارستان برسونیمش،ما هم سریع حاضر شدیم و از خونه زدیم بیرون.

و بعد از گرفتن عکس رادیولوژی متوجه شدیم تو این یکساعتی که ما خودمون رو رسوندیم بیمارستان از معده خارج شده و وارد روده شده ینی یه جورایی خطر رفع شده ...اما به سفارش دکتر یک ساعت و نیم هموتجا نشستیم که مشکلی پیش نیاد .که خوشبختانه نیومد.

 

 

هیچی دیگه...باید تا فردا صبر کنم تا از طریق مدفوع دفع بشه.

خدا رو شکر که هیچ مشکلی پیش نیومد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستاره
5 اسفند 95 13:58
سلام عزیزم .. خدا خیلی رحم کرد حتما براش صدقه کنار بزار .. ای پسمل شیطون بلا
مامان مهلا
پاسخ
سلام آره خیلی خدا رحم کرد نمیدونی چطوری حاضر شدم و تو بیمارستان بدو بدو میکردم که یه وقت تو معده ش باز نشه باور کن از همون شب افتاده ام چون قبل از اینکه بریم اونجا حموم بودم و موهام یکم خیس بود تو بیمارستانم که هی از پله ها بالا پایین رفتم باحالت دوندگی دیشب انقد استخونام درد میکرد که رفتم دکتر الانم نصفه شبی از درد بلند شدم که برم قرص مسکن بخورم ...دیگه از بیخوابی اومدم اینجا