یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

دلسوزی...

1396/1/22 8:34
نویسنده : مامان مهلا
613 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش بعد از ظهر لابلای سر و صدای بچه ها یه چرتی میزدم که یسنا بیدارم کرد و با مظلوم نمایی  گفت:«مامان دلم برای خودم خیلی میسوزه!» اما من هموجور به چرتم ادامه دادم،

و اونم به تکرار حرفش!

چشم بسته و خواآلود پرسیدم چرا؟

گفت همممممه بچه های دنیا الان تو پارکن دارن بازی میکنن،فقط من تو خونه ام!

بعد چند دقه که ساکت شد بیدار که شدم،دیدم رفته رو اپن پنجره رو باز کرده داره بچه های تو پارک رو نگاه میکنه....

هیچی دیگه منم دلم براش سوخت ،آرش که خوابید بردم پارک

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 11:59
ای جووووونم به یسنای شیرین زبون [قلب راست میگه دیگه اصلا چه معنی داره بچه ها تو پارک باشند اون وقت یسنا خونه بمونه
مامان مهلا
پاسخ
قربونت آره بابا تقریبا هر روز باید به پارک یه سرکی بکشه البته اگه این هوا بذاره چون بعضی وقتا انقد سرد میشه که حس اوایل پاییز رو به آدم دست میده