یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

امید در درون قفس

1397/4/11 3:34
نویسنده : مامان مهلا
428 بازدید
اشتراک گذاری

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا خدایا

دل تنگ مرا نشکن خدایا خدایا خدایا

من دور از آشیانم ،سر به آسمانم بی نصیب و خسته

ماندم جدا ز یاران ، از مهار طوفان بال من شکسته

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا

دل تنگ مرا نشکن خدایا خدایا

از حریم دلم رفته رنگ هوس ،

درد خود به که گویم، در درون قفس آه در درون قفس

بس که دست قضا بسته بال مرا

روز و شب ز گلویم ناله خیزد و بس،ناله خیزد و بس

میزنم فریاد هر چه بادا باد

وای ازین طوفان وای ازین بیداد

وای ازین بیداد،آه وای ازین بیداد

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

یه مامانیه مامان
11 تیر 97 3:59
چه متن غم انگیزناکیسکوت امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشه براتونمنتظر
مامان مهلا
پاسخ
ممنون از همدردی تون
اتفاقه که افتاده، فقط امیدوارم طولانی نشه و زود تموم شهآرامگلگل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 تیر 97 9:20
هعییی امیدوارم همه چی درست شه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم
محتاجم به دعاگل
یه مامانیه مامان
11 تیر 97 13:07
ان شاالله که اتفاق جبران ناپذیری نباشه و خیر باشه و همه چی به خوبی بگذره
حاجت روا باشید
مامان مهلا
پاسخ
ممنون از توجهتون
نه خدا رو شکر جبران پذیره
هیچ کار خدا بی حکمت نیست
راضیم به رضاشگل
عمه فروغعمه فروغ
11 تیر 97 13:50
دلت همیشه شاد عزیزم و از غم به دورمحبت
مامان مهلا
پاسخ
ممنون فروغ عزیز
وقتی از عزیزانت دور باشی ،بی غم نیستیدلشکسته