یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

طوطی یا آرش

1397/4/19 1:08
نویسنده : مامان مهلا
792 بازدید
اشتراک گذاری

 یه لغت نامه جدید باید اینجا باز کنم از آرش،بس که همه چیو تکرار میکنه و ضبط میکنه؛

قبل از اون راجع به اسامی فامیل بگم ،که آرش همه چیو دقیق سر جاش میگه مثلا دایی، مامان ،بابا، عمه، عمو ،بجز خاله ،نمیدونم چی تو خالش دیده که میگه آقا زَرا یا همون زهراخندونک​​​​​​

حالا بریم برا لغت نامه

منیم:بریم

ماماطی:مامان فاطمه

دایی ججاد

اُسین

تتّا:یکتا

بلاله:بهاره

​منا:مهلا

نسا:یسنا

کیانیا:کیانا

آله:خاله

نتاله:ترانه،البته الان یاد گرفته و میگه تلانه

تمینه

امین دایی:دایی امین

لالامه: خوابم میاد

نگُری:نخوری

پوکی:پفک

بسسی:بستنی

عاشق میونه یا همون بیرون

 

هر وقتم که اسمشو کسی میپرسه میگه :«من»

منش نیم من نمیشه!!!!!خنده

 

 

 ،وقتی بعد ۹ماه اومدیم شهرمون یه کم با آقاجونش و کلا خانواده پدریش چون ندیده بودشون غریبی میکرد،و ازونجایی که تنها فامیل پدریش که میدید خانواده عمو حسینش بود ،عاشق عمو حسین شه،

منم وقتی دبدم غریبی میکنه گفتم ببین اینا بابای عمو حسین،مامان عمو حسین،خواهر حسین و الی آخر ،خانواده پدریشو اینجوری براش معرفی کردمچون به هیچ روشی حاضر نبود بره بغلشون،

خلاصه چند روز اول که اونجا بودیم به آقا جونش میگفت عمو اُسین به بابای منم به علت تشابه اسمی میگفت بابا عمو اُسین

 

مامان بزرگشم که یادش دادن من مامان ممدم،

میگه مامان ممد

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
19 تیر 97 13:27
محبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
24 تیر 97 18:04
روزت مبارک یسنا جونمحبت
مامان مهلا
پاسخ
ای جانم 
مرسی فروغ جانمحبت​​​​​​
سورپرایز شدمبغل
روز خودتم بوده عزیزم
منم به تو تبریک میگمگلگلگلگل