یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

آرش دونه

1397/8/10 23:59
نویسنده : مامان مهلا
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرشی مامان .فدات شم الان که اینا رو مینوسم خوابی 

با بابایی حمومتو رفتی شامتو خوردی و کنار بابایی خوابیدی مثه اکثر شبای دیگه که حتما باید بغل بابا باشی تا خوابت ببره .و کم پیش میاد که برا خوابیدن بغل منو انتخاب کنی.مگه اینکه موق ع خوابت بابا نباشه که البته از خوش شانسی من یا بد شانسی تو چنننند وقت بود که بابا بخاطر کارش شبا دیر میومد خونه و تو تو بغل من میخوابیدی.و اکثر اوقات وسط منو ابجی برا خودت جا باز میکردی.اما الان که بابا به کارش سبک شده و به موقع میاد خونه بغل بابایی میخوابی

الان دو سال و نیم داری و خیلی خیلی شیرین حرف میزنی انقدی که موقع صحبت کردنت دلم مخواد لب و دهنتو بخورم.

حالا از کلمه هایی که غلط غلوط میگی بگم برات،

قوچاق:قاشق

اشچال:چنگال

آجاقون:آقاجون

نانگیری:نارنگی

مون:مو،موز

بگویه:بخوره

شیگ:ریخت

بشایه:می افته

ابار:خراب

بلنگ:پلنگ

شیت:فیل

گوربایه:قورباغه

 

علاقا خاصی به حیوونای وحشی داری.تو خونه مدام اداشونو در میاری

همش درگیر قهر و آشتی هستی.همین که سرم تو کار خودم باشه و موقع حرف زدنت باهات چش تو چش نشم،ازم میپرسی با من گَری(قهری)؟دیده با من دوست نی می سی(دیگه با من دوس نمیشی؟)

یه روزم که خاله عزت بهت گفت آرش چقد تو بهانه میگیری.در جوابش رک و راستدر حالی که واقع بهانه میگرفتی و گریه میکردی، گفتی:من شاتت نی می شم میخوام دیه هم بوتونم(من ساکت نمیشم میخوام گریه هم بکنم).انققققققد با صبر و آرامش این جمله ها رو سر هم میکنی و میگی که وقتی حرف میزنی انگار دنیا تو دست منهمحبت

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)