یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

پسر است دیگر...

1398/2/29 9:10
نویسنده : مامان مهلا
321 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای اینستا رو میدیدم که آرشم اومد؛ رسیدیم به عکس یه خانوم خوشکل با شال سنتی تویه مکان سنتی؛

+مامان ،این میشه ژَن من باشه؟!!!👦

_که چکارش کنی؟!😞

+دوشش(دوستش)بدارم!

_خب اون چکار کنه؟!

اتاب باژیامو (اسباب بازی) از تو هال جم بکنه؟!🙄

.

.

.

.

.

.

.

.

عکس پروفایل دختر داییم عاطفه رو آوردم که دختر کوچولوی نازش،بارانا،رو ببینه ذوق کنه،رسیدیم به عکسی که عاطفه از خودشو بارانا گذاشته بود؛

+شب(صبر) کن ردش نکن،میخوام نگاش بکنم.☺

_عزّیزّم🤗 بارانا رو دوس داری؟

+[با اشاره به عاطفه] نه. اینو دوش دارم.اوزگه(خوشکله)!!!میخوام نگاش بکنم.

و همچنان بعد از یکی دو دقیقه در حال تماشای عاطفه؛

+مامان هادت باشه عه روز بریم اونه اینا،من خیلی اینو دوشش بدارم!!!😊😊

_باشه یادم می مونه که یه روز بریم خونشون🤔🤔😑😑

"ینی میخواد از نزدیک دید بزنه؟؟؟!!!"😯😞

پسندها (7)

نظرات (6)

عمه فروغعمه فروغ
29 اردیبهشت 98 10:25
عزیززززم😂😘
مامان مهلا
پاسخ
نگو "عزیزم " فروغ جان. این پسری که من می بینم کارمو زیاد کرده.باید فرهنگ سازی کنم براش😂😆
مامانمامان
29 اردیبهشت 98 11:26
😂😂
مامان مهلا
پاسخ
😆😅
مامان صدرامامان صدرا
29 اردیبهشت 98 11:42
یعنی عاشقتون که زن میگیرین تا وسایلتونو جمع کنه😅😅😅
مامان مهلا
پاسخ
😂😂
واقعا
باید عقایدش زیاد کار کنم😉
مهرآرامهرآرا
29 اردیبهشت 98 16:57
ای جانن😂😂
فقط یه ذره رو باورهاش راجب زن گرفتن کار کن ،وسایلمو جمع کنه😂😂
مامان مهلا
پاسخ
آره همین کارو باید بکنم😂
باید از خودم شروع کنم ،تا اون متوجه بشه که اینجوریام نییسن😉😆
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اردیبهشت 98 20:41
ای جااااااان دلم😁😁
مامان مهلا
پاسخ
فدات😉

30 اردیبهشت 98 1:49
عزیزززززم
خوشم میاد دقیقا وظیفه یه خانوم رو تو ازدواج  فهمید
مامان مهلا
پاسخ
😅 حالا خوبه باز وظیفه خودشم دوس داشتن گذاشته ن ه چیز دیگه😂
آدم  یه کم امیدوار میشه😉