یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

روز دختر مبارک!

1398/4/13 12:51
نویسنده : مامان مهلا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک دختر گلم!💖

چقدر خوشحالم ازینکه منم یه دختر دارم و میتونم تو شادی امروز سهیم باشم!

از مامان فاطمه مهربون

و همچینی عمه زهرای مهربون 

هم ممنونم که  مخصوص تبریک گفتن به دخترم زنگ زدن و باهات صحبت کردن😍😍

کادوی من برای امروز یه پیتزای خونگی خوشمزه😋

کادوی بابایی هم یه دفتر نقاشی و بازی منچ😉

امیدوارم سالهای سال کنارمون باشی و هر سال این روزو برات جشن بگیریم!

💝💝💝

 

پسندها (14)

نظرات (8)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 تیر 98 12:59
روزت مبارک یسناجونم❤❣
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم💓
برای تو هم مبارک گل دختری😍😍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
13 تیر 98 13:04
😘
مامان مهلا
پاسخ
😚
عمه فروغعمه فروغ
13 تیر 98 21:14
روزت مبارک یسنا گلی
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم😍
به شما هم مبارک عمه گلی🤗
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 تیر 98 8:06
روزت مبارک یسناگلی💗💗
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم خاله جون😇😇
مامان صدرامامان صدرا
15 تیر 98 2:11
روزت مبارک فرشته💖💖💖
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله جون😇😇
مامانمامان
16 تیر 98 13:02
سلام 
خوشحالم از آشنایی با شما 
با توجه به سن کودکتون به نظر من آموزش را به صورت غیرمستقیم و با دیدن کارتون های کوتاه و ساده و شعرهای کودکانه شروع کنید. کتاب پیشنهادی من برای سن دخترتون super safari  هست . این کتاب 3 جلد است همراه با دو عدد سی دی همراه .
از آهنگ های ساده ای مثل old macdonald , Twinkle Twinkle Little Star , baba black sheep تا از شنیدنشون لذت ببرد و بعد از یک هفته از  baba black sheep شروع کنید و هر روز یک جمله کوتاه رو بهش آموزش بدید . عجله نکنید و با صبر و حوصله کودکتون رو به شنیدن و دیدن زبان علاقه مند کنید. سایتی که معرفی کردن برای آموزش الفبا مناسب است. در پست های بعدی سایت های دیگری که از آن ها استفاده می کنتم را در وبلاگم قرار خواهم داد موفق باشید و شاد 
مامان مهلا
پاسخ
مممنون از پاسختون❤️
مامانمامان
16 تیر 98 16:18
لطفا کامنتی که براتون راجع به آموزش زبان ارسال کردم رو برام بفرستید تا برای دوستان دیگه ای که این سئوال را داشتند ارسال کنم و مجبور به تایپ مجدد آن مطالب نباشم متشکرم 
مامان مهلا
پاسخ
سلام
باشه حتما این کارو میکنم
اتی ماماناتی مامان
22 شهریور 98 17:26
سلام مهلا جون،خوبی؟بچه ها خوبن
خوشحالم که بعداز مدتها اومدم پیشتون😘😍
مامان مهلا
پاسخ
سلااااااااام😍😍😍😍😍
منم خیلی خوشحال شدم که پیامتو دیدم!
😙😙😙
الهی که همیشه خوش باشی عزیزم
همین الان میام وبت😉