یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

بی بی جان

1398/8/16 1:18
نویسنده : مامان مهلا
319 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماه از رفتنت میگذره

 دلم تنگ میشه و میام به زادگاهم جایی که همه عزیزام اونجان من جمله تو....

اما تو دیگه نیستی!

نیستی که برنامه دو روزه ام رو تنظیم کنم و دو ساعتش رو به تو اختصاص بدم!

چقدر حیف!

حیف ازون روزایی که میومدم و سرمیزدمو با عجله برمیگشتم،فقط محض اینکه اومده باشمو رفع تکلیفی کرده باشم...

 کاش با تمام وجود حست میکردم...

 

 

تو رفتی !

فارغ از دنیایی که تو رو تو اوج جوونی تنها کردو عشقت رو ازت گرفت...

یاد ندیدن چهره آروم و خونه خالیت  برام دلهره آوره ،اما امید اینکه بعد ۵۰ سال بی همدمی و تنهایی پیش پدربزرگ جوون مرگ شده ام هستی،پدر بزرگی که انقد زود رفت که حتی بچه هاش ازش خاطره ای ندارن،بهم آرامش میده

بی بی جان مهربونم پدر بزرگ عزیزم ،که هیچ وقت ندیدمت،جاتون برای همیشه خالیه ؛دوستتون دارم و داشتم!

التماس دعا!

پسندها (5)

نظرات (4)

فاطمهفاطمه
16 آبان 98 6:00
درکتون می کنم.منم تازه مادر بزرگمو از دست دادم.
خدا بیامرزتشون و قرین رحمت الهی قرار بگیرن.
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم
خدا مادبزرگ شما رو هم رحمت کنه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 آبان 98 8:45
خدا رحمتشون کنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون گلم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
عمه فروغعمه فروغ
18 آبان 98 8:48
خدا رحمتشون کنه،روحشون شاد و در آرامش🌹
مامان مهلا
پاسخ
مرسی فروغ جان
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 آذر 98 0:37
آخی خدارحمتشون کنه غم آخرتون باشه ان شاءالله⚘⚘⚘⚘⚘
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه🌷