یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

علاقه،اراده،پیروزی

1398/10/25 23:39
نویسنده : مامان مهلا
268 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از قابلیتها و چیزهای مورد علاقه یسنا که تازه کشف شده ؛"طناب زدنه"

تو مدرسه شون زنگ ورزش استفاده کرده بود و عاشقش شده بود ولی بلد نبود بزنه ،دو هفته پیش به اصرار خودش براش یه طناب خریدم.

چپ میره ،راست میره، طنابش دستشه!

الانم تو کلاسشون شده یکی از سرگروه های طناب زنی و مسئول آموزش طناب زنی به سه تا از هم کلاسیاش شده!

واز این بابت در پوست خودش نمی گنجد!

پسندها (4)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
26 دی 98 10:14
احسنت به این گل دختر😊
ان شالله با این اراده پولادین به تک تک خواسته هاش برسه❤
مامان مهلا
پاسخ
ممنوووووون فروغ جون،عمه ی مهربون😍
چه دعای قشنگی !
حال کردم🙄🙄🙄🙄
مامان ریحانهمامان ریحانه
26 دی 98 22:22
سلام مهلا جون 
انگار نازنین اومد جلو چشمم نازنین پارسال طناب زدن و یاد گرفت و تو خونه یکسره طناب میزد آنقدر که پاهاش درد می گرفت می گفت خیلیم چاق هستی طناب میزنی یبارگی آب میشی دختر منم تو طناب زنی نفر اول بود 
سلامت باشه انشالله بینایی عزیزم😍😍
مامان مهلا
پاسخ
سلااام خانوم
نه بابا آب میشی چیه ! ورزش خوبه چه بچه چاق باش چه لاغر
همین که تحرک داشته باش و وقتشون الکی نگذره عالیه !
از تلویزیونم خیلی خیلی بهتره 
من که کیف میکنم یسنا طناب میزنه
بنظر من شمام نازنینو تشوق کن ادامه بده.☺انشالله که امسالم اول بشه. اصلا نشد هم نشد فقط وقتشون بخوبی بگذره
ولی ما که یه روز جنگ شد تو خونمون از بس هرجامیرسه طنابشو میندازه😒😒😒
مامان ریحانهمامان ریحانه
17 بهمن 98 10:54
سلام مهلا جونم 
الان پیاممو میخوندم دیدم آخرش نوشتم بینایی عزیزم گفتم خدایا این چیه حتما خواستم یسنای عزیزم بنویسم این شده به هر حال شرمنده از این غلط تایپی
مامان مهلا
پاسخ
سلام عزیزم
چه جالب من خودم اصلا متوجه نشدم 😁 
اشکال نداره پیش میاد دیگه