یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

این روزای آرش...

1399/9/9 14:08
نویسنده : مامان مهلا
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

صبح از خواب بیدار شده بود. از پشت پنجره صدای جیک جیک پرنده می اومد‌‌

آرش گفت:"مامان پاشو فک کنم امروز روز خوبی میاد باشه چون  گنجشکا برامون آواز خوندن.!" 🤗🤗🤗🤗🤗

         *************************

بدون اینکه این جمله رو قبلا جایی شنیده باشه، هر روز وقتی می بینه کلی از صبح گذشته، میگه:"چقد زود دیر شد."!!!

فک میکنم قابلیت شاعر شدنو داره😉

       ****************************

قدیما بچه ها رو از خدا میترسوندن؛ همیشه می گفتن اینکارو نکن خدا کورت میکنه. می بردت جهنم و.... 

مامان فاطمه هم یه روز به آرش گفتن این کارو نکن که خدا.... (یکی از همین حرفا) 

آرش سریع جبهه گرفت و گفت:"خدا خیلی مهربونه آدما رو دوست داره هیپ چج(هیچ وقت😄)  ما رو اذیت نمیکنه. 

      *****************************

وقتی باباش میخواد بره سرکار هر روز با این شعر باباشو بدرقه میکنه؛ 

" آی قشّه قشّه قشّه    نون و پنیر پشته

 دوشتت دارم فراوون" با بوس🤗🤗😍😍

         **************************

پسندها (6)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 آذر 99 14:17
خدا حفظش کنه واقعا بچه ها باعث شادی تو زندگی میشن
مامان مهلا
پاسخ
ممنون زهرا جون. خدا شمارم حفظ کنه. 💓💓
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 آذر 99 17:47
قدیما خیلی چیزا میگفتن اخه بچه ها اون وقت باور شون میشد الان بچه ها از بزرگان زیاد میدانند 😀😀
مامان مهلا
پاسخ
آره واقعا یا ماها خیلی زود باور بودیم. یا اینا خیلی زرنگن😉😉
عمه فروغعمه فروغ
9 آذر 99 19:54
عزیزم ماشالله بهش😊❤
مامان مهلا
پاسخ
ماشالله به جونت عمه جون☺️☺️☺️
آبجی مهناآبجی مهنا
9 فروردین 00 20:02
آخی عزیزم ماشاالله به آقا آرش😘
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 🥰
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیرم
باشه
ولی انقد که کم میام اینجا یادم رفته باید چکار کنم برا دنبال کردن
یه کم اینور اونور کنم تنظیماتو، چشم