یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

مامان جونم روزت مبارک!!!!!!!!!!

1393/2/2 9:52
نویسنده : مامان مهلا
484 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز مادر وپیش مامانم بودم .وقتی پیش اونم یا اون میاد مشهد پیش من دیگه از لپ تاپ واینترنت و دنیای مجازی خبری نمیگیرم .یعنی نمیخوااااااااام که خبری بگیرم .چون اونو دارم, مامانمو,!!!!!!!!!!

بخاطر همین تبریک روز مادر و زن بصورت مجازی کلا یادم رفته بود.

 بزرگترین لطفی که خدا از تمام مردای عالم دریغ داشته واون رو به زنها هدیه داده ,بارداریه,یعنی فقط زن به عنوان یک انسان میتونه یک انسان دیگه رو در درون خودش با کمک خدا رشد بده.

 خدایا به خاطر این لطف بزرگ ازت ممنونم.و به درگاهت برای تمام زن هایی که دوست دارن این لطف تو رو تجربه بکنن وبه هر دلیلی تا بحال نشده دعا میکنم .

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 16:47
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان مهلا
پاسخ
چشم عزیزم حتما بهتون سر میزنم
خاله مینا
5 اردیبهشت 93 20:44
خصوصی خانومی