یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

در کل فدات بشم!!!

1393/2/28 9:45
نویسنده : مامان مهلا
278 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم که وقتی مامان یه غذای خوشمزه یا نوشیدنی  برات درست میکنه ذوق میکنی و به بابایی میگی:نیگا کن مامان خوبم چی برامون درس کرده....خوشمزه

فدات بشم وقتی میریم حموم تا آب میریزم رو سرت وشامپو میزنم از زیر دستم در میری میچسبی به حولتو باباتو صدا میزنی .....ترسو

فدات بشم وقتی تو خیالات خودت با موبایل صحبت میکنی کل خونه رو متر میکنی که من به گرد پات نمیرسم.......سوت

فدات بشم وقتی قهر میکنی دلشکستهدست به سینه میشی و سرتو میندازی پایین وبا لبای آویزون پشت میکنی به من وبابایی واز ما دور میشی .....قهر

فدات بشم وقتی هندونه میخوری آخرش حتما باید با قاشق آب تهشو بخوری.....خوشمزه

فدات بشم وقتی از خواب پامیشی اینقده بد اخلاقی........کچل

فدات بشم تا میگم :این کار زشته می پرسی :کی می بینه؟......دلخور

فدات بشم که کنار خودم با یه جانماز جداگونه وچادر گلگلی وامیستی به نماز......فرشته

فدات بشم وقتی میگی :ماشایاه من دیگه بزرگ شدم.....زیبا

فدات بشم وقتی میخوای از پله سر بخوری میگی مامان دیگه دختر نداریاااااا.........زیبا

فدات بشم وقتی شیر و چپه میکنی تو آشپزخونه و من میگم :خودت بگو حقت هست کتک بخوری یا نه ؟ وتو با حالت تسلیم دستاتو میگیری بالا و میگی :چرا ........چرااااا....خندونک

فدات بشم وقتی میگی :حالا دستا بالا.....و وقتی من دستامو بالا میگیرم منو قلقلک میدی .......راضی

فدات بشم وقتی  کفتر کاکل به سر  برات میخونم انقده خوشکل میرقصی.....زیبا

فدات بشم وقتی میگم فلان کارو نکن میگی :خدا می بینه ناراحت میشه؟فرشته

فدات بشم وقتی بابا میخواد بره بیرون حتما باید بوسش کنی وگرنه نمیذاری درو ببنده.....سبز

فدات بشم شبا حتما باید سرتو بذاری رو بالش منو زیر پتوی من بخوابی خواب

فدات بشم وقتی دست خودتو دندون میگیری بعد میگی مامان بگو ساعت چنده ......سوال

فدات بشم شبکاریای بابا که خونه نیست نمیذاری برقا رو خاموش کنم وتا صبح برقا وتلویزیون روشنه...شاکی

فدات بشم که یهو هوس دریا میکنی وکفشاتو میاری میگی مامان پاشو حاضر شو بریم دریا .........آخه مامانی ما کجا دریا کجا......متنظر

فدات بشم که فقط وقتی کلمه دشک بازی رو میارم اجازه میدی دشک برات پهن کنم وگرنه میگی تا صبح بیدار باشراضی

فدات بشم وقتی میخوای سر مامان بابارو کلاه بذاری عینک

فدات بشم وقتی چیزی رو با اصرار میخوای میگی:تو خخخخخداااااااابده .....عینک

نفسم بند اومد مامان جان خسته

در کل فدات بشمبغل

 

 

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:59
خیلی مطلب زیبایی بود، همه کارای بچه ها دلبرانه ست.
مامان مهلا
پاسخ
راستی میگی خانوم جان فقط بعض وقتا قدرشون رو نمیدونیم
خاله مینا
29 اردیبهشت 93 23:41
آخی عزیزم قررررررررررررربون شیرین زبونیای این گل دخملی بشم منننننننننننننننن ازجای من ی بوسسسسسسسسسسس گنده ازلپاش بکن عزیزم
اتی مامان
30 اردیبهشت 93 18:41
الهی....یسنا,خاله همیشه باعث شادی مامان باش
مریم(مامان کیان)
30 اردیبهشت 93 19:29
وای این بچه ها رو فقط باید درسته قورتشون بدم تا آروم بگیرم خیلی ممنون به ما سرزدین
مامان مهلا
پاسخ
خواهش میکنم خانومی
ساناز
3 خرداد 93 10:36
خيلي وب خوب و قشنگي داري مامان مهلا جوووون
مامان مهلا
پاسخ
مرسی عزیزم باعث افتخاره سانا خانووم خبره همچین نظری داشته باشن
مامانی مهربون
19 خرداد 93 15:46
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن و نظر بده اینشااله نینیت تا ابد نماز بخونه و مسلمان باشه
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه حتما بهت سر میزنم
مامانی مهربون
21 خرداد 93 13:52
عزیزم ممنونم که به من سر زدی و نظر دادی بازم بیا و نظر بده
مامان مهلا
پاسخ
قابل نداشت