یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

توفیق به اجبار یسنا!!!!!

1393/3/3 17:26
نویسنده : مامان مهلا
382 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتا که می خوام نماز بخونم یسنا هم چادر گلگلیشو که مامانم براش دوخته میاره و میگه منم میخوام نماز بخونم .تشویق

منم چون ذوقشو میبینم همیشه یه جانماز جداگانه براش کنار خودم باز میکنم وبا هم نماز میخونیمبوس

چند وقت پیش که پریود بودم ونمی تونستم نماز بخونم یسنا طبق معمول همیشه که میگه:"حایا وخت چیه؟(یعنی حالا وقت چیه؟)"وخودشم جواب داد :

-حایا وقت نمازه !!!تعجب

-مامان چرا نماز نمیخونی ؟دلخورسوالعینکقهرمتفکر

من:خجالتراضیخندونکسکوت

بعدم رفت چادر نماز آورد منم مجبور شدم سجاده پهن کنم ومثلا نماز بخونمدروغگودروغگودروغگو

اینقده خوشکل نماز خوند که حال کردم فرشتهفرشتهمحبتبوسبغلوتا آخر نمازش ازش عکس وفیلم گرفتم .

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (6)

samira
3 خرداد 93 17:53
یسنا جونم التماس دعا
مامان مهلا
پاسخ
محتاجیم به دعا خاله سمیرا
مامان ملیکا جون
4 خرداد 93 0:23
ای جوووووووووووووووووووووونم به این نی نی نازتون خدا حفظش کنه براش اسپند دود کنید خانمی
مامان مهلا
پاسخ
حتما عزیزم مرسی
اتی مامان
4 خرداد 93 12:20
خاله جون من رو هم دعا کنفرشته ی زیبای خدا...
مامان مهلا
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامانی و بابایی
5 خرداد 93 14:02
چقد قشنک نماز میخونی مارو هم دعا کن
مامان مهلا
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامان روژینا
5 خرداد 93 17:25
آخه تو چقد نفسی خانم کوچولوی منقبول باشه فرشته ملوس
مامان مهلا
پاسخ
میسی خاله جونی
فدایی محیا
4 تیر 93 1:36
خدااااااااااااااااااااااااااا