یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

از گفته های ایشون

1393/3/23 2:57
نویسنده : مامان مهلا
410 بازدید
اشتراک گذاری

یه کاسه گیلاس جلوش گذاشته بود  و میخوردخوشمزه ...البته گیلاسا رو برا هممون اورده بودم و چون دلش درد نگیره نمیخواستم زیاد به اون بدم و خودم یواشکی تا غافل میشد از گیلاسا میخوردم .

ولی باباش که گیلاس دوست نداره فقط میگفت :اینقد نخور بابا دلت درد میگیره .

آخرش به باباش گفتم دو سه تا ازش بگیر تا زود تموم شه زیاد نخوره ,

تا باباش گفت :یسنا جون دو تا گیلاسم به من بده ,یسنا جواب داد: زیبا"بیا شما بده دیت درد میگیره(برا شما بده دلت درد میگیره )" و دو تا داد به منخندونک


یکی از شوهر عمه هاشو خیلی دوست دارهمحبت(آقا رضا).وقتی میان خونمون آقا رضا همیشه فقط رو یکی از مبلا میشینه .

بعضی وقتا که مهمون دیگه ای داریم که رو اون مبل میشینه راضییا حتی خودم وباباش ,با حالت طلبکاریقهر میگه :"از ایندا پاشو این مال اگا اضایه رو اون اکی دیگه بیسین"شاکی


یسنا به مامانم:"ایان(الان) متفکرشما مامان مامان منین؟"زیبا

و به باباش که کنار باباشون نشسته:"این باباته؟"متفکردلخور


عمه یسنا :"بابای تو داداش منه."راضی

یسنا:"نخیرم .قهربابای تو داداش منه"قهر


یسنا خونه مامان فاطمه :"من دایم(دارم) به  آبا گل بیدم(میدم)"زیبا

:"وای مامان دستم رفت تو خار"خطا


:"مامان دیا(چرا) تو با شابایت (شلوارت)میری جیش میکنی؟سوالشابایت خیس میشه هاااااا!"نه


از پله ها داریم میایم پایین دستشو گرفتم:"مامان ! من ماسایاه(ماشالله) دیگه بودوگ(بزرگ)شدماااااااااا"زیبا


:"مامانی بیو(برو) اینو با اینو در بیار (منظورش بلوز و شلوارم که تو خونه پوشیده بودمه) "

من:"چرا مامانی؟"

:"اکی  دیده(یکی دیگه ) بپوش.

من:"براچی؟"

:"اصیا انگش دشند نیست بهت نمیاد (اصلا رنگش قشنگ)


شعر من در آوردی یسنا:

"میمون ده ده نتون(گریه نکن)              میمون ادیتت بکونم(اذیتت میکنم)"

                      "   مییییییییییییییییییییمون         میمووووووووووووووووووووون"


میخونه:

تاب تاب عبازی

ادایا منو نندازی

اگه بندازی

ببل آدم بودوگ(بزرگ)بندازی

بچم میدونه اگه بخواد بیوفته فقط آدم بزرگاین که میتونن بگیرنش حالا هرکی میخواد باشهخندونک

با بچه ها کاری نداره.


ادامه دارد...

پسندها (14)

نظرات (17)

مامان آویسا
23 خرداد 93 9:32
وووووووووووووووووووي چه ناز حرف ميزنه مثل خودش
مامان مهلا
پاسخ
مسی خاله جون به ماسر زدی
خاله مینا
23 خرداد 93 12:53
فدای شیرین زبونیات جوجوی من
مهربوون
23 خرداد 93 14:23
مرسی که به ما سر زدید دخترتوونم خیلی شیرین میحرفه
مامان مهلا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم تازه نصفش زیر زمینه
مامان زری
23 خرداد 93 15:38
ای جانم چقدر شیرین زبونی عروسکم
sana jooooni
23 خرداد 93 22:46
واي خدايا چه قدر ناز حرف ميزنه ، عاشق اين طور حرف زدن بچه هام ، واي يسنا اگه پيشم بودي ميخوردمت شيرين زبون . الهي خدا حفظت کنه جيييييجرم
مامان مهلا
پاسخ
تو رو خدا منو نخورررررررررر
samira
24 خرداد 93 0:10
عزززززیرم که اینقدر زبون داری تو دختر مامانش از عکساشو هم بزار ببینیم این دختر شیرین زبون
مامان مهلا
پاسخ
خاله؟یعنی تا حالا منو ندیدی؟ بعد این همه عکس؟ باشه مامانم قراره چندتا از عکسای جدیدمو بذاره ولی نمی دونم چرا اینقد لفتش میده
مامان کیمیا
24 خرداد 93 0:34
ای جونم .خوشکل خاله قدر بامزه حرف میزنه.آدم از حرف زدن بچه ها کیف میکنه
مامان مهلا
پاسخ
آره واقعا بعضی وقتا میریم جایی میپرسن 3سالش کامل شده آرررررررررررره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! میگم نه به خدا هنوز 2سال ونیم هم نداره .از بس زبون داره وحرفای بزرگ تر از خودش میزنه فک میکن خیلی بزرگه
مریم مامان آیدین
24 خرداد 93 13:06
نازی خیلی شیرین زبون و خیلی بلبل زبونه مامانی جوجورو ببوس
مامان مهلا
پاسخ
ممنونگل پسری شمام خیلی شیرین حرف میزنه
مهربوون
24 خرداد 93 13:46
ای جووونننم شیرین زبووون مامانشه دیگه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون به ما سر زدی
خاله مینا
25 خرداد 93 21:57
هرجور خودت دوس داری لینکو عوض کن دوست خوش ذوقم همه اسما جالب بود
مامان مهلا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم طنز بود اسمتم که خاله مینای عوضش کن
sana jooooni
25 خرداد 93 23:02
به به کيف کردم از شعرهات خاله جون .
مامان مهلا
پاسخ
دیوان اشعارش که چاپ شد یکی خصوصی بهت میدم
مامان کیمیا
26 خرداد 93 0:24
عزیزم با اجازه لینکت میکنم
مامان مهلا
پاسخ
باعث افتخاره عزیزم
sana jooooni
26 خرداد 93 15:54
با اجازتون لينکتون کردم يادم رفت بهتون بگم . يسنا گل دخملي رو ببووووووووس.
مامان مهلا
پاسخ
عزززززززززیزززززززمباعث افتخاره شمام لینک میشین
خاله سانی
26 خرداد 93 20:51
ای جونم شیرین زبون چقده جیگری شماااا
مامان مهلا
پاسخ
میسی
اتی مامان
1 تیر 93 12:38
ای جان...به یسنا جون مامانخاله زبونت مثل چهرت شیرینه
مامان مهلا
پاسخ
مرسی خاله اتی
فدایی محیا
4 تیر 93 1:34
کلی حال ردم با این همه شیرین زبونیت
مامان مهلا
پاسخ
مرسی
مامان جون
5 مرداد 93 4:32
ای جانم قربون این شیرین زبونیات خاله جون راس میگه گیلاس بده دیت دلد میگیره