یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

لاک پشتای پیش بند دار!!!

1393/4/9 13:10
نویسنده : مامان مهلا
329 بازدید
اشتراک گذاری

 

یسنا لاک پشتای نینجا رو خیلی دوست داره

بهشونم میگه لاک پشتای پیش بند دارزیبازیبازیبا


باباش براش دنت خریده خورده روکش بالا شو آورده میگه :"مامان بیا اینو اس ممس کن"


زیبا:"مامان دستامو میشوری"

من :"بله که میشورم "آرام

زیبا:"ایود(ایول)!!!!!!!!!!!!!!!!!!"راضی


یه لباس براش خریدم روش عکس گور خر داره هر وقت تنش میکنم بهش میگم این چیه ؟گور خررررررررره

آخرین باری که بعد چند وقت تنش کردم پرسیدم این چیه ؟

اونم که حضور ذهن نداشتو قبلشم میوه میخوردیم با ذوق گفت:"خربزززززززززززززه"گیج

پسندها (12)

نظرات (19)

خاله سانی
9 تیر 93 14:31
قربونت برم عزیز دلمممم اینقدر شیرین زبونییییی
مامان مهلا
پاسخ
میسی خاله جونی
sana jooooni
9 تیر 93 19:45
خاله مهلا جوووون ، اين يسنا رو اخر من با اين زبووونش ميخورما ، خدا من ديوونه اين حرف هاي يسنا هستم ، خيلي نازي خوشگلم . مخصوصا خربزه ههههههههههه
مامان مهلا
پاسخ
اتفاقا وقتی خربزه رو گفت تو جمع بودیم همه روده بر شدن از خنده
مامان کیمیا
10 تیر 93 1:32
فدای حرف زدنت برم عزیزم.خیلی خوشگل حرف میزنی ها.واقعا ایول
مامان مهلا
پاسخ
میسی خاله ایول که میای پیشمون
mamane radin
10 تیر 93 10:13
ای بلا!
مامان آویسا
10 تیر 93 12:16
اي جانم با اين حرف زدن هاي شيرينت ماماني آيا ما هم جز دوستان هستيم كه رمز بخواييم؟
مامان مهلا
پاسخ
اول همدیگرو بلینکیم بعد اگه قبوله بزن دست قشنگه رو
سحر
11 تیر 93 8:48
**مامان هانیه**
11 تیر 93 19:57
به من رمز نمی دی
مامان مهلا
پاسخ
چرا که نه عزیزم اگه با تبادل لینک موافق باشی حتماآخه نوشتم عزیزم فقط به دوستای گلم
مامان مرمر
12 تیر 93 0:27
عژیزم مهلا گلی. خیلی خوشمزه حرف میزنی بوس بوس بوس
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزمخجالت نده ولی مهلا مامانه یسنا دختر فک کنم اشتباه کردی
مامان آویسا
12 تیر 93 10:18
ماماني جونم ما خيلي وقته شما رو لينك كرديم
مامان مهلا
پاسخ
پس چرا من متوجه نشدم شرمنده مون کردی
مینا
12 تیر 93 11:46
خدایا کی میشه این کیبورد خودش بفهمه کی فارسی تایپ کنه کی انگلیسی! وای مهلاجون همیشه این بلا سرم میاد. شیش ساعت تایپ میکنم بعد....! فدای دخملی گل بشم من با شیرین زبونیااااااااتتتتتتتتتتتت ازجای من بوسش کن این خوشگل خانومو
مامان مهلا
پاسخ
برا منم پیش اومده راجع به زبان کیبورد ممنون عزیزم
samira
13 تیر 93 18:30
لاک پشتهای نیجا که بارانم دوسش داره بهشون میگه لاک پشتهای اینجا
samira
13 تیر 93 18:45
راستی مهلا جون تولدت پیشاپیش مبارک ان شالله 120 ساله بشی عزیزم نت م قطع شاید نتونستم بیام.
مامان مهلا
پاسخ
عزززززززززززززززیززززززززززم ممنون که بیادم بودی
فایضه مامانِ عسل
14 تیر 93 4:18
خاله جووووووون چقدر شیرین زبون خدا حفظش کنه ماشالله آپم ........
الهام/مامان نهال
14 تیر 93 12:31
ای جوووووووووووووووووونم.چه دخملی.عزیزم شما رو لینک کردیم.به ما سر بزن
سحر
17 تیر 93 13:05
تولدت مبارک مهلا جون. *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
مامانی (دلارام)
17 تیر 93 15:44
مهلا جون بهم رمز میدی ؟
خاله سانی
22 تیر 93 13:39
چرا پیداتون نیست پس؟؟؟؟؟
مامان روژینا
30 تیر 93 18:07
سلام ..... ~~~~~$$$$ خوبی مهربونم~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ .................... $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ ~~~~~~~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ ~~~~~~~~$$~~~$$$$ من آپ کردم~~$$$$$$$$ ~~~~~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~~~~~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضور سبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$
مامانی گرفتار
3 مرداد 93 18:56
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری