یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

یسنای عروس

1393/6/30 17:31
نویسنده : مامان مهلا
472 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابای یسنا پنجره ها رو از دست پشه ها توری زد .

روز بعد یسنا خانوم, تیکه تورای اضاف اومده رو آورد و خیلی خلاقانه خواست که با اون تورا عروسش کنم;زیبا

منم از ایده ش خوشم اومد وتور و زدم به موهاش و خلاصه یکی دو ساعتی عروس بازی ای با شعار"عیوس برخصه          داماد نترسه." داشتیم.خندونک

غمناکغمناکغمناکیادش بخیر; تو خاله بازیا همیشه من عروس بودم داییم که همسن خودمه دوماااااادمتنظر

                                    اینم عکسای عروسی یسناچشمک

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دامنشو می بینید ؟

بچم با تورش ست کرده با دست هم نگهش داشته خندونکخنده

امان از امکانات کم که مجبوریم باهاش بسازیمزبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درصورت کم آوردن ژست عروس در اتلیه دلخواهتان ,استفاده از این عکسها بلا مانع استعینکراضی

پسندها (8)

نظرات (13)

مامان آویسا
30 شهریور 93 18:39
عزيزم، عروس خانوم ناز نازي
اتی مامان
30 شهریور 93 19:12
عزیزدلمایشالله عکسای عروسیت رو درآینده ای نه چندان دور،تو وب بزاریخوشبخت شی یسنای خاله
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله یعنی میشه؟!
مامان اعظم
30 شهریور 93 23:39
عجب عروس خوشملی ماشالله . . . سلام عزیزم. منم واقعا از آشناییتون خوشحالم. شما لطف داری گلم. راستی خودتون اهل چه استانی هستی مامان مهلا جون؟
مامان مهلا
پاسخ
سلام خانومی من استان خراسان ،مشهد زندگی میکنمخوشحال شدم دوباره اینجا دیدمت
مامان کیمیا
31 شهریور 93 0:59
آخی عزیزم .خوشگل شدی عسل خانوم. اما از دست این دخملا باحس عروس شدنشون.منم همینجوری بودم وقتی بچه بودم راستی منم دخملمو عروس کردم.چه تفاهمی دخترامون تویه زمان ازدواج کردن.خخخخخخخخخخخ اینبرای یسنا نازم
مامان مهلا
پاسخ
سلام میبینی تورو خدا رسم روزگارو پیر شدیم ررررررررفت
samira
31 شهریور 93 12:04
سلام عزیزم چه عروس نازی راستی من نمیدونستم شما مشهدی هستید رفتید حرم برامون دعا کنید
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم محتاجیم به دعا
خاله سانی
1 مهر 93 13:49
عزیز دلم چه ژستایی هم گرفته..ایشا.. یه روز عروس بشی گلم لباس عروس بپوشی..
مامانه امیر صدرا
1 مهر 93 14:46
سلام عزیزم وای عروس خانوم رابببین چه نازه
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامانه امیر صدرا
1 مهر 93 14:47
سلام ماشالله به این عروس خوشگل خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامان مهلا
پاسخ
لطف داری خانوم حتما بهتون سر میزنم
مامان زری
1 مهر 93 17:06
سلام ماشالله چه خوشگل شدی عزیزم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله
فایضه مامانه عسل
2 مهر 93 16:05
ای جان چه عروس خانوم خوشگلی ! ماشالله
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله فایضه
مامان کیمیا
2 مهر 93 23:05
کجاییییی؟؟؟ خیلی منتظرت شدم
مامان مهلا
پاسخ
اومدم
غزاله
17 مهر 93 0:04
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان مهلا
پاسخ
بعله حتما میام
سحر
23 مهر 93 9:17
ای جانم، یه عالمه بوس واسه عروس خوشگل کوچولومون.
مامان مهلا
پاسخ
ممنون