یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

من مامانم یا دخترم؟!

1393/7/3 2:14
نویسنده : مامان مهلا
378 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی با یسنا خاله بازی میکنم ;اون میشه مامان .

من میشم, "دخترم".

و اینقدر میره تو حس که در آوردنش هنر میخواااااااااااد ,و من متوسل میشم به حیله وکلک.

در غیر این صورت, اینقد جو میگیرتش ,که از درست کردن غذا و شستن ظرف گرفته شاکی, تاااااااااا آرایشگاه رفتنو اصلاح کردنو !تعجبمیخواد خودش به عنوان یه مامان انجام بده!!!!زیبا

حالا یکی دو تا از حیله های که بکار میبرم تا از شر این همه تخیل خلاص شم ایناست:

*یه روز بعد یه ساعت گردش وگذار خیالی ودور زدن تو هال ,در نقش یک دختر کوچولو , وقتی دیگه خسته شده بودم خسته, و اون همچنان میخواست بازی کنیم ,گفتم :"مامان من بستنی میخوام برام بیار از تو یخچال ".راضی

یسنا هم که حسابی تو جو بود و چهرش با شنیدن بستنی عوض شد خوشمزهگفت :"باااااااسه عسیسم , دختر گلم !بیا بریم تو آشپز خونهههههههههه از تو اختال برداریم با هم بخوریم."

گفتم :"نمیشه میخوام تنهایی بخورمش ."

در حالی از حرفم حرصش گرفته بود, گفت:"نه دخترم با هم میخوریم ."بی حوصله

گفتم:" میخوام خودم تنهای تنها یه بستنی بزرگ بخورم به تو هم نمیدم تو مامانی نباید بستنی بخوری."راضیخندونکزبان

اینبار با عصبانیت گفت:"گفتم با هم بخوریم."دلخور

خلاصه بعد یکم جنجال و  دعوای مادر دختری سر بستنی وقتی که هیچ چاره ای نداشت مظلومانه گفت:"اصن بیا هر دو مون نی نی باسیم بریم با هم بستنی بخوریییییییییییییم."زیبا

و اینگونه من خلاص شدم و حاضر شد نقشمو بهم پس بده!

*یه بار دیگه هم که من دوباره نقش یه دختر کوچولوی لوس رو بازی میکردم ووووووووو اون  دوباره حسابی رفته بود تو حس ووووووو من دوباره میگفتم خاله بازی بسه وووووووووو اون دوباره دست بردار نبود ووووووووووو همونجور منو دخترم خطاب میکرد,  مجبور شدم وسط بازی از یه ترفند دیگه, برای پس گرفتن نقشم استفاده کنم ;راضی

یعنی در همون نقش دختری خودم از مامانم که یسنا بود خواستم که با هم خاله بازی کنیم و بهش گفتم :"مامانی تو بشو دخترم منم میشم ماماااااااااان "راضی,اونم با احساسات مادرانه و منطقیش قبول کرد که با دختر کوچولوش یکم خاله بازی کنه .

طور دیگه ای حس مادرانشو فراموش نمیکنه آخه!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (7)

نظرات (14)

فروشگاه دایانا
3 مهر 93 7:03
چه کیفی می ده مامان بازی. منم بازی بدید بشم خانم همسایه مثلا براتون آش می آرم (واقعی نه ها من آش بلد نیستم بپزم!!) هر وقت فرصت دارید هر از چند گاهی از سایتم دیدن کنید و چند دقیقه صفحاتش رو ببینید کمک بزرگی به آمار سایتم می شه فقط اگه میایید حتما دوباره برگردید دایاناشاپ دات آی آر. یادت باشه نشونیم رو
مامان مهلا
پاسخ
باشه فردا بیا خونمون سه نفری بازی کنیم
اتی مامان
3 مهر 93 11:08
ای جونم عزیزمخوب مهلا خانم تو هم دختر خوبی باش دیگه به حرف مامانت گوش بده دیگه
مامان مهلا
پاسخ
من که دختر خوبی ام یسنا از اون مامانایی که حرف خودشو به کرسی مینشونه خدا به داد نوه هام برسه
مامان کیمیا
4 مهر 93 0:30
مامانی خیلی زرنگی ها. از نقطه ضعف یسنا جون استفاده میکنی به نفع خودت. یادم باشه اگه دیدمش بهش بگم باهاش چیکار میکنی ولی خارج از شوخی خداییش این بچه ها وقتی میرن تو حس بازی دیگه ول کن معامله نیستن.فقط با حیله وکلک میشه راحت شد.
مامان مهلا
پاسخ
راست میگی خواهر دو ساعت نق باز یکردن اونم به کارگردانی یه جوجه صبر ایوب میخواد
samira
4 مهر 93 3:16
وای که منم باران هم خاله بازی میکنیم کلافه میشم عزیزم خوب دلش بستنی میخاسته
مامان مهلا
پاسخ
حالا من که میتونم یسنا رو گول بزنم خیلی بچس شما که فک کنم یکسره باران جون گولت میزنه بزرگ شده خب ماشالله
مامانی
5 مهر 93 8:19
سلام دوست عزیز در مورد بک آپ سوال کرده بودید بک آپ یعنی پشتیبان یعنی از چیزی که دارید و براتون مهمه یه نسخه کپی تهیه کنید تا در صورت معیوب یا مخدوش شدن آن چیز شما بتونید از کپی یا نسخه پشتیبان استفاده کنید . مثلا سوئیچ یدک ماشین یک بک آپ ( پشتیبان ) از سوئیچ اصلی ماشینه که در صورت گم شدن سوئیچ اصلی ما میتونیم از سوئیچ یدک استفاده کنیم . در مورد کامپیوتر هم به همین صورت است یعنی ما باید از اطلاعات مهممون که میتونه عکس یا فیلم باشه یا یک برنامه که برامون مهمه یک نسخه پشتیبان تهیه کنیم تا در صورتی که خدای نکرده کامپیوترمون ویروسی شد و اطلاعاتمون از بین رفت نسخه بک آپ رو داشته باشیم . پس بهتون توصیه میکنم از فیلم ها و عکس های دختر نازتون که براتون مهم هستند یک بک آپ تهیه کنید به این صورت که هر بار که یک سری از عکس ها و فیلم ها را از دوربین به کامپیوتر منتقل کردید یه نسخه هم روی سی دی رایت کنید یا اینکه یک هارد اکسترنال تهیه کنید و یک کپی از عکاس و فیلم ها رو روی هاردتون ذخیره کنید تا همیشه خیالتون راحت باشه که بک آپ دارید . اینهایی که گفتم یعنی بک آپ باز هم اگه سوال داشتید یا جایی رو من خوب توضیح نداده بودم و براتون مبهم بود بگید تا بیشتر راهنماییتون کنم
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنون که به سوالم جواب دادین و ممنون از راهنمایی تون حتما این کارو میکنم
خاله سانی
5 مهر 93 22:33
واااای خداا چقدر بانمکه وروجک..چه کلکهای خوبی هم به ذهنتون میرسه مخصوصا اون بستنیه
مامان مهلا
پاسخ
می بینی تو رو خدا منو مجبور به چه کلکایی میکنه
فایضه مامانه عسل
5 مهر 93 23:18
عجب مادر و دختر شیطونی ...
مامان مهلا
پاسخ
اختیار دارین
مامان آویسا
6 مهر 93 7:56
عزيزم چقده هم بهش مياد خانومي مثل اينكه براي دوتاييتون مادر بودن خيلي شيرين تره تا دختر بودن كه سرش دعواست
مامان مهلا
پاسخ
یه جورایی راحتتره میتونی راحتتر دستور بدی
مامان یاسی
10 مهر 93 0:05
وای خیلی جالب بود
مامان مهلا
پاسخ
ممنون
مامان کیمیا
17 مهر 93 0:46
خوشحال شدم برگشتی عزیزم.منتظرت هستم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون ان شالله خدا یه دل و دماغی بهم بده بیام آپ کنم
خاله سانی
18 مهر 93 16:23
یسنا گلی روزت مبارک باشه عزیزمممممممممببخشید با ناخیر تبریک گفتم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون گلم همین که بیاد ما بودی و پیام دادی کافیه
غزاله
19 مهر 93 20:18
سلام.ممنونم از حضور و تبریکتون
مامان مهلا
پاسخ
قابلی نداشت
سحر
23 مهر 93 9:21
وااااااای، کلی خندیدم از دست این یسنا گلی، خیلی بامزه است.
مامان مهلا
پاسخ
خودمم این جور وقتا نمیتونم جلوی خندمو بگیرم
setareh
12 آذر 93 23:53
وای خیلی با حال بود چقدر بامزه حرف میزنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون لطف داری خانم