یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

صدای تخیل!!!

1393/7/20 22:57
نویسنده : مامان مهلا
358 بازدید
اشتراک گذاری

دیدین دختر بچه ها وقتی خاله بازی میکنن صدای هر کاری رو که میکنن در میارن؟!زیبا

من اسم این صداها رو  میذارم;"صدای تخیل"

صدای تخیل یسنای ما "پیکک"ه!!!

عروسکشو میذاره زمین با صدای "پیکک"!

پستونک خیالی میذاره تو دهن عروسکش میگه "پیکک"!

قابلمشو میذاره رو اجاق گازش بازم با صدای "پیکک"!

خلاصه همه کاراش صداداره!!!چشمکخندونک

خوشحال میشم صدای تخیل کوچولوی شما رو هم بدونم.تلفنآرام

ما هم

"پیکک"

مطلب ارسال شو...!!!خندونک

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان کیمیا
21 مهر 93 3:00
چه جالبه صدای تخیل یسناجون!کیمیا صدای تخیل داره یعنی بادهنش یه صدایی در میاره اما نمیدونم چه جوری نوشته میشه یکم تمرکز کنم شاید بتونم بنویسمش
مامان مهلا
پاسخ
من وقتی از صدای تخیلش یادم میاد انقد با خودم میخندددددددم حال میکنم باهاش برای روحیه ی ما مامانا خوبه تو هم با خودت همون صدا رودر بیار و بخند
مامان کیمیا
21 مهر 93 3:02
عزیزم خیلی منتظر شدم نیومدی.رفتم بخوابم با اجازه،پیکک
مامان مهلا
پاسخ
ببخشید بخدا منم هی میومدم میدیدم خبری نیست میرفتم قسمت نشد با هم حرف بزنیم
مامان سمانه
21 مهر 93 3:09
سلام دوست خوبم ممنون از توجه ت در پرسش و پاسخ جواب کامنت تون دادم بازم ایده ی راه حلی بنظرت اومد بیا ومطرح کن برای صرفه جویی روی بعضی از دوستان اگر مسخره هم بکنن، باز اثر روانی خودش رو داره. " همین هم خوبه. منتظرت هستم و اینکه اگه تمایل داشتی در پرسش و پاسخ کپی پیست کن مطلب من رو وبفرست برای دوستانت تکرار وتکرار وتکرار ........فکر میکنم بی اثرنیست....حتی برای 5نفر ..وتاکید به انتشارش...تصاعدی زیاد میشه ممنونم دوستم
مامان مهلا
پاسخ
سلام خواهش میکنم این یک وظیفه ست راستش من همیشه خیلی رو مصرف آب تاکید داشتم حتی زمانی که خیلی کوچکتر بود و به دور و بریام با اینکه ازم بزرگتر بودن تذکر میدادم بعضی ها شون که زحمت میکشیدن جلوی من رعایت میکردن (البته نه جلوی خدا) اما بعضیا ......میگفتن دیگه شورشو تو صرفه جویی در اوردی حالا که خدا شور بی آبی رو در آورده میگن حالا که فک میکنم تو راست میگفتی بعضی ها هم که دست و دل بازیشون رو با مصرف گرایی می خوان ثابت کنن ومیگن "خوش بحالت اگه بی آب بشیم تو میتونی دوام بیاری چون همیشه کم مصرف کردی من که یه لحظه ام بی آب نمیتونم باشم ".یکی نیست بگه آخه زن حسابی بدون آب یه علف هرزم سبز نمیشه چه برسه به من همه دردا از همین کوته فکریایه سمانه جان
مامان
21 مهر 93 10:02
صدای تخیل پسرما صدای غرش شیره ! خهووووووووو
مامان مهلا
پاسخ
ممنون به ما سر زدین
مامان آویسا
21 مهر 93 20:33
والا يا دخترك ما صداي تخيل نداره يا من توجه نكردم ولي اين دفعه حتما توجه نكردم يعني ميشه صداي تخيل داشته باشه و من نفهميده باشم؟ نه نميشه
مامان مهلا
پاسخ
حتما داره دختر به اون بانمکی مگه میشه همچین کاری نکرده باشه تاحالااگرم نداشت خودت بهش یاد بده
فایضه مامانه عسل
21 مهر 93 21:13
اینا مربوط میشه به سالهای پیش صدای گریه عروسکهاش : اوعا اوعاااا اوعااا صدای در باز کردن : چیک صدای حرف زدن عروسکاشم در میاورد بازم هست ولی اصلا یادم نمیاد ...
مامان مهلا
پاسخ
کیف میکنم بابین صداها من
سحر
23 مهر 93 9:34
چه مامان با حالی هستی تو! بابا ای ول. من که تا حالا زیاد به این صداها توجه نکرده بودم ولی از این به بعد سعی می کنم بیشتر دقت کنم.
مامان مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم .راستش خودم عاشق خاله بازیم و وقتی با هم بازی میکنیم خودمم از این صدا ها در میارممامانم میگه بازی کردنش عین بچگیای خودته ارثیه خواهر
مینا
23 مهر 93 23:08
من خودم صداي تخيل دارمممممممممممممم پوف!!!!!!!!!! اين صداي تخيل منه اخه ميدوني ك من هنو خودم كوشولوام
مامان مهلا
پاسخ
عالی بود الان که ندارم ! ولی وقتی بچه بودم صدای تخیلم"چیلیک" بود.!
خاله سانی
26 مهر 93 19:31
چه جالببنیتا هنوز صدای تخیل نداره چون هنوز حرف نمیزنه..صدای تخیل یسنا چه بامزس
مامان مهلا
پاسخ
تخیلاتش صدا دار شد راجع بهشون بنویس بعدا براش خاطره میشه