یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

لیمو شیرین!!!

1393/8/2 16:17
نویسنده : مامان مهلا
387 بازدید
اشتراک گذاری

دلم لک زده برا لیموشیرین!غمناک

میدونی چند وقته نخوردم؟؟؟؟؟!غمگین

درست از وقتی تو چیز خور شدی!!!سبز

آخه مهلت نمیدی به آدم که...!شیطان

یه کیلو لیمو شیرین, یه وعده ته!اجازه

وقتی لیمو شیرین میارم ,بی وقفه میخوریسکوت

امون نمیدی به منو بابات ...!غمگین

تا به دورمون میگردیم, یکی رو خوردی و دستور قاچ کردن بعدی رو میدی!خسته

یهو می بینی ظرف میوه خالی شده و...!راضی

یه بشقاب پر پوست لیموشیرین جلو رومونه...سوت

در این صورت باید یکیمون بلند شه بره برات از تو یخچال بیاره...!بی حوصله

مامااااااااان جون!  درسته بزرگیم, ولی ما هم آدمیم...!متنظر

ینی ما دل نداریم؟!خطا

می بینیم !سکوت

هوس می کنیم !خوشمزه

دلمون می خواد! خوشمزه

ولی به روی خودمون نمیاریم!خجالت

یکم به ما هم مهلت بده!زبانخجالت

پسندها (5)

نظرات (14)

مامان اعظم
2 آبان 93 17:46
سلام مامان مهلای عزیز خییییییییییییییییییییلی ببخشید. من همون لحظه که کامنت گذاشتم لینکتون کردم ولی ظاهرا ثبت نشده بوده و منم چک نکرده بودم. از دست سرعت نت اینجا الان دوباره گذاشتم به نام یسنا گلی عزیز بعد از لینک ماهانی قند و عسل م باز هم شرمنده گلم.
مامان مهلا
پاسخ
لطف کردی خانومی
مامان اعظم
2 آبان 93 17:48
آخییییییییییییی عزیزم. این یسنای شیطون نمی ذاره لیمو بخورین. وقتی خوابید برید سراغ یخچال و دلی از عزا دربیارید نوش جون همتون عزیزم. یسنا هم کارش درسته
مامان مهلا
پاسخ
راستش وقتی خوابه دلم نمیاد بدون اون میوه بخورم میذارم بیدار شه اونم که اینطوری میکنه
مامان کیمیا
3 آبان 93 0:09
آفرین یسنا جون خوب حالشونو گرفتی!! وقتی خوابه برو بخور که حسرت به دل نمونی،یسناجونم خورده دیگه چرا دلت نیاد. کیمیا که عاشق نارنگی وپرتقاله اما لب به لیمو شیرین نمیزنه.. چه شانسی!...خخخخخخخ!
مامان مهلا
پاسخ
واقعا تو الان خوشحالی ؟! دلت میاد؟ برعکس مصرف نارنگی پرتقال ما هفتگیه لیمو شیرین روزانه
samira
3 آبان 93 0:41
یسنا جون بخور نوش جونت بچه داری همینه دیگه
مامان مهلا
پاسخ
سمیرا جون دفاعیاتتو ازم نشنیدم ای .... داد از بی کسی!
مامان آویسا
3 آبان 93 7:53
عزيزم قربون اشتهاش بخور عزيزم بخور
مامان مهلا
پاسخ
هیشکی منو دوست نداره...!
mamane radin
3 آبان 93 11:04
نوش جونش بچم!!!!! البته راستشو بگم یه کککککم دلم برات سوخت مهلا جون ولی خوب... این دل لا مذهب این طوریه دیگه!!!! من از دیروزه به محمدرادین شیر نمیدم خودم رسماً هلااااااااااااااکم، هر بار میاد سمتم برای می می اشکامو به زور نگه میدارم و سعی میکنم حواسشو پرت میکنم
مامان مهلا
پاسخ
درسته عزیزم ولی نوشته هام بیشتر جنبه طنز داره والا خودم وقتی خوابه اگه میوه دیگه ای بخورم لیمو شیرینا رو نگه میدارم برا اون چون میدونم دوس داره خودم نمی خورم جالبه منم وقتی یسنا رو از شیر میگرفتم همینجوری بودم
اتی مامان
3 آبان 93 13:06
ای جونم،عزیزم[ماچنوش جونت...خوب کاری میکنی که امون نمیدی به مامان و بابا
مامان مهلا
پاسخ
اتی جون تو هم؟؟؟!!
مینا
3 آبان 93 13:42
اخيييييييييييييييييييييييي نوش جونت يسناجونم ولي خب ب مهلاجونم يكم مهلت بده ديده كوشولو خانوم منم عاششششششششششق ليمو شيرينم ولي مامانم دوس نداره اصلا نميخره
مامان مهلا
پاسخ
ما خانوادگی دوس داریم ولی یسنا همشو میخوره
مامان کیمیا
3 آبان 93 15:50
شوخی کردم عسسسسسسسسسسیسم از ته دل ازخدا میخوام یسناجون بهت لیمو شیرین بده!!خوب شدحالا؟؟!
مامان مهلا
پاسخ
میدونم عزیز جواب منم شوخی بود! ولی چه کنم چون یسنا بچه س همه به اون حق میدن! از جمله خودم! آخه چاره دیگه ای ندارم...
خاله سانی
3 آبان 93 20:19
ای جوونم نوش جووونت عزیزم.چه خووب که اینقدر میوه میخوره افرین لیمو شیرین خیلی خاصیت دارهولی دیگه بذار مامان و بابا هم ازین خاصیت یه کم بهره ببرن
مامان مهلا
پاسخ
ما فقط لیمو شیرین نگاه میکنیم!
mamane radin
4 آبان 93 10:06
میدونم عزیزم،برای همین گفتم دل مادر اینطوریه دیگه، آدم هیچ چیز بدون بچش از گلوش پایین نمیره چه برسه که اون چیزو دوست هم داشته باشه، ولی یه بار که یسنا جونم لالا بود با بابایی از خجالت خودتون در بیاید سهم اونم بذارید وقتی بیدار شد نوش جان کنه که وجدانتون هم درد نگیره
مامان مهلا
پاسخ
باید دلو بزنم به دریا و یه بارم که شده همین کارو بکنم!
مامان اعظم
5 آبان 93 10:29
سلام عزیزم برو خصوصی لطفا رمز پستتم اگر شخصی نیست بهم بده
حنانه
10 آبان 93 9:44
خو شما برا چی میخواین لیمو شیرین بخورید یسنا جون به این شیرینی رو بخورید اون لیمو بخوره شما بعدش یسنا رو با بوس بخورینش نوش جوووووووووونش خدا حفظش کنه یسنا جون می بوسمش
مامان مهلا
پاسخ
چه راه حل مشتی چرا به ذهن خودم نرسیده بود ممنون به ما سر زدین
حنانه
17 آبان 93 13:42
ای بابا خجالت میدین خواهش میکنم