یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

این روزای یسنا..........

1393/8/23 2:18
نویسنده : مامان مهلا
328 بازدید
اشتراک گذاری

"پشت خارون"

ما شدیم پشت خارون یسنا و البته ننه شهرزاد قصه گو!

هر شب قبل از خواب میگه مامان هم قصه بگو هم پشتمو بخارون

تا نخارونم خوابش نمیبره!خواب آلود

منم کم نمیارم آخر شب اگه اذیت کنه جریمش نخاروندن پشتشه به مدت چند ثانیه!!!شیطان

آخه زمانش بیشتر باشه نصف شب خونه رو میذاره رو سرش!غمناک

*************************************************************************

"جل الخالق از بچه های امروزی"

برا خودمون دوتا آب انار گرفتم بخوریم ریختم تو دو تا لیوان

میگه مامان بیا اول لیوانامونو بزنیم به هم بعد بخوریم!!!تعجب

*************************************************************************

"جارو برقی"

امشب رفتیم با باباش براش یه جارو برقی خریدیم اونم به سلیقه خودش

جارو برقیش جایزه شب جیش نکردنشو کمک به مامان تو پهن کردن سفره بود!بغل

و برای اولین بار وقتی تو ماشین بودیم گفت حالا بریم خونه

نقشه داشت

میخواست زود جارو برقیشو راه بندازه.زیبا

**************************************************************************

"آهنگ مورد علاقه"

نمی دونم چی شده که همش آهنگ "باز منو کاشتی رفتی ...تنها گذاشتی رفتی"

رو با خودش که میخونه بمااااند....!

وقتی تو ماشینیم هم به باباش میگه همین آهنگو بذار عینک

جالبتر اینجاس که باباش  این آهنگو تو ماشینش نداره!

نمیدونم طرف کیه!متفکرراضی

**************************************************************************

"قرص قبل از خواب"

بیشتر شبا که برقا خاموشه و دیگه میخواد بخوابه,

ازم آب میخواد براش میارم ..........

ولی همیشه قبل از خوردنش یه چن تا قرص خیالی مثه آدم بزرگا میندازه بالا و آبم از روش!تعجب

اصلا وابدا آدمی که یکسره اهل قرص و دوا خوردن باشه نیستم برا همین تو چرای این کارش موندم!!!سوال

**************************************************************************

"نصیحت یسنایی"

پارسال از مجموعه سی دیای خاله ستاره براش گرفتیم

توی تبلیغاتش یه دختر بچه خوشکل میگه :"مامانااااا باباهااااااا سی دی کپی نخریناااااااا

جان من نخرین ......جان من نخرین......"

یسنا اینو حفظ شده بود ومدام باخودش بلند بلند تکرار میکرد.....

رفته بودیم خونه مامانم انقد این جملات یسنا رو مامانم اثر گذاشته بود

که متوجه شدیم مامانمم به این درد گرفتار شده و

موقع ظرف شستنو جارو زدنو خلاصه همه کاراش این جمله ها رو عین یسنا با خودش تکرار میکنه!!!قه قهه

*************************************************************************

"رفیق نارفیق"

با تهمینه دیوار خونه مامانمو خط خطی کردن...

داداشم اومد خیلی خونسرد گفت :کی دیوااااااااااارو خط خطی کرده؟

یسنا گفت:"تهمینه ...من!!!"راضی

داداشم دوباره ولی اینبار با عصبانیت:گفتی کی دیوارو خط خطی کرده؟

یسنا:" تهمینه...تهمینه!!!"شیطان

**************************************************************************

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (7)

حنانه
23 آبان 93 21:54
ای جونم با این شیرین زبونی خانوم طلا خداحفظش کنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون حنانه جان نظر لطفته
مامان کیمیا
24 آبان 93 0:27
نخیرررر این پشت خارون توبچه ها انگار رواج داره.من فکرمیکردم کیمیا اینجوریه!جالب اینجاس که دست بردارم نیس به یکم دوکم رضایت نمیده. مهلا جون ببین کجالیواناتونو زدین به هم که بچه یادگرفته آخه،الکی ک نمیشه،بهله!! کاراتم که کم شده،یسناجون باجاروبرقیش حسابی خجالتت میده
مامان مهلا
پاسخ
بابا ما رو چه به این حرفا لیوانمون کجا بود به هم زدنمون کجا بود کارامم که کم نشده هیچ زیادم شده یه تیکه به اسباب بازیاش که همیشه ریختو پاشو اضافه شده خواهر!!!
mamane radin
24 آبان 93 11:25
بلا نبرت شیطوووووون! آخه تو چرا این قدر خوشمززززززه ای؟؟؟؟!!! دست مامان مهلا جون درد نکنه که شیرین زبونیهاتو برات مینویسه حتماً بزرگ شدی کللللی کیف میکنی!
مامان مهلا
پاسخ
سر شما درد نکنه قابلی نداره
اتی مامان
24 آبان 93 14:20
ای خدای من،میدونم اگه یسنا جلوم بود کلی گازش میگرفتم ازبس که عاشق رفتاراشممهلا جونم اون آهنگی که یسنای من دوسش داره رو اتفاقا" امیرعلی هم دوست دارهکه اسم خوانندش هم مرتضی س(البته فکر کنم) جالبه چند سال پیش امیرعلی هم آبم که میخواست بخوره به زور هم شده لیوان خوش رو به لیوان من و باباش میزدما هم ناراحت نکنه جایی دیگه هم دست به اینکارا بزنهیسنای من خیلی دوست دارم خاله جون تو خیلی باهوشی
مامان مهلا
پاسخ
شما عزیزی چه تفاهمی دارن این بچه های ما بزن قدش اتی جون امیر علی رو هم ببوس
خاله سانی
30 آبان 93 19:41
ای جوونممممم خیلی با نمکه یسنا جونی کلی خندیدم
مامان مهلا
پاسخ
قربونت خاله
مامان یاسی
1 آذر 93 14:23
احتمالا به هم زدن لیوان ها رو از تلویزیون یاد گرفته!
مامان مهلا
پاسخ
احتمالا ولی تلویزیون ما یا برنامه کودک نشون میده یا اخبار برا باباش خودم اصلا اهل تلویزیون نیستم
setareh
13 آذر 93 15:13
تو کارتن های پرنسسی فک کنم لیوان به هم میزنن یه جا بر خورد کردم اما یادم نیست ... بچه ها نمی دونن معنی این کار چیه و شاید منظورشون از این کار چیزی دیگه تو ذهنشون باشه اما خب دیگه ...
مامان مهلا
پاسخ
آره خودمم فک میکنم از همونجا یاد گرفته باشه