یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

شوخی با مامان....

1393/10/5 23:41
نویسنده : مامان مهلا
516 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه یسنا شوخی کردن رو خوب یاد گرفته و ابتکاراتی هم  در این زمینه داره...عینک

مثلا;

شعر یه توپ دارم قلقلیه رو اینجوری میخونه:عینک

"یه مامان دارم قلقلیه               سورت و سیفید و آبیه

من این مامانو میزنم               نمیدونی تا هوا میره

من این مامانو نداشتم           مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد                این مامان قلقلی رو داد"شاکی

یه شعر دیگه هم که میخونه البته شوخی نیست:

"خونه خونه بوی مامانمو میده......

خونه خونه بوی بابامو میده......

خونه خونه بوی منو میده..."آرام

****************************************************

 میاد با دستاش چشا و لبا و کلا صورت منو یا میکشه... یا مچاله میکنه... و از حالت طبیعی در میاره  گیجدلغک....!خودشم کر کر میخنده...!شیطان

                   *****************************************************

تازگیام یاد گرفته مثه کلاه قرمزی سلام میکنه:(سالایم ..... سیلیم...)زیبا

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان ریحانه
6 دی 93 0:04
عزیزم دخمل به این با نمکی داری دیگه چی از خدا می خوای خاله فداش بشه با اینهمه شیرین زبونی این بچه ها همه ی دنیامونند یسنا جونم رو ببوس
مامان مهلا
پاسخ
مرسی هیچی از خدا نمیخوام بغیر از سلامتیشو عاقبت بخیریش درست میگی همه دنیا و امیدمونن... شما هم لطف داری خانوم
مامان نهال
6 دی 93 11:50
سلام خوشگل خاله.آفرین به دخملی نازنازی با این شوخی قشنگش.مهلا جون شما رو با افتخار لینک کردم.خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم عزیزم
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنونم شما هم با افتخار لینک شدینانشالله از ین به بعد به همدیگه سر میزنیم و با هم در ارتباطیم
setareh
6 دی 93 13:42
الهی من فدای این دختر خوش زبون بشم .. واسه همین میگن دختر یه چیز دیگه ست خب راست میگن دختر و شیرین زبونیهاش .. لوس بازیهاش .. بازی کردناش .. آدم کیف میکنه ماشاالله به این دختر ناناز و خلاق
مامان مهلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم لطف داری اره والا دختر یه چیز دیگست
مامان کیمیا
7 دی 93 0:32
قربوووووووونت بره خاله با شوخی های بانمکت کجایی آبجی جون معلوم هست؟نه اثری نه خبری!!!؟
مامان مهلا
پاسخ
سلام خانووووووووووم مرسی خدا نکنه آبجی! همینجام! ولی این روزا کمتر میام نت گفتم یه کم به زندگی واقعیم برسم خواهر! البته هر وقتم اومدم شمام نبودی !همون نه اثری نه خبری!!!!
مینا
8 دی 93 11:49
اي جووونننننممممم يسناي شيطووووووونننننننن بلااااااا ازجاي من دخملي بانمكو شيرينو ناقلارو ببوس مهلاجون
مامان مهلا
پاسخ
ای جوووووونم مینا خانوم تو هم از طرف من خودتو ببوس
اتی مامان
8 دی 93 18:20
یسنای من شوخی هات به شدت شبیه صورت با نمکتهدوست دارم
مامان مهلا
پاسخ
مرسی خاله جون شمام برای ما خیلی عزیزی
مامان راحله
11 دی 93 14:48
سلام عزیزم .. ماشالله به گل دخترمون ...
مامان مهلا
پاسخ
سلامممنون عزیز
مامان یاسی
14 دی 93 13:36
یسنا خانوم مثه اینکه تو شعر و شاعری هم دستی دارن. حالا که انقد قشنگ میتونه شعرها رو تغییر بده فکر کنم خودشم بتونه شعر بگه.
مامان مهلا
پاسخ
بعععععععععععععله شعرم میگه .کجاشو دیدین ولی شعراش جوریه که نمیشه نوشت وگرنه چند بار تصمیم داشتم برا یادگاری بنویسمشونفقط چند تا حرف که آخر بیتاش مثه همه میگه اونم با آهنگ خب منم یادم نمی مونه که چی بوده دیگه........