یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

من مامان خوشکل میخواااااااااااااام!

1393/10/12 0:53
نویسنده : مامان مهلا
558 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتیم دکتر ;

تو اتاق انتظار نشسته بودیم  افرادی که نوبت داشتن میومدن و می رفتن ,نیم ساعتی گذشت یسنا که محو تماشای  افراد داخل اتاق بود, دست گذاشت رو لبای من گفت :مامان تو چرا رژ لب نزدی؟!سوال

به سوالش خندیدمو گفتم من یه رژ لب دارم که اونم خونه مامان فاطمه جا گذاشتم...آرام

دوباره بعد یه مدتی که گذشت اشاره کرد به کفشای یه خانوم و گفت :مامان برو برا خودت ازین کفشا بخر!!!!!!!دلخور

نگاه کردم دیدم کفشای خانومه 10 سانت پاشنه داره!!!!تعجب

پرسیدم چرا دوس داری من ازینا بپوشم ؟!متفکر

گفت:"چون صدا میده!!!!!!!!!"سبز

گفتم من بلد نیستم با اینجور کفشا راه برم ....غمگین(خداییشم هیچ وقت کفش پاشنه بلند نمیپوشم)

صورت خانوم رو که نگاه کردم متوجه شدم رژلب همین خانومو دیده که به من گیر داده...!بدبوکلا از استایل خانومه خوشش اومده بود!

خلاصه چند روز گذشت, برای اولین بار بعد از شب عروسیم ,لاک زدم .خندونکیسنا چنان ذوقی کرده بود که نگو و نپرس!!!بغلدم به ساعت میومد دستای منو میگرفت و نگاه میکرد و میگفت: دستات خوشکل شده ,مثه دست عروسا .!!!زیبااز باباش بیشتر ازم تعریف کرد.!زبانغمگین

همون شب میخواستیم بریم بیرون رژ لب زدم ,خجالتتا منو دید با خنده پرسید:رژلب زدی؟زیبا

گفتم آره خوشکل شدم ؟!آرام

ازته دل و با رضایت زیبایه نفس عمیق کشید و سر شو تکون داد یعنی آره!!!راضی

نمی دونم چرا  خوشکلی و آرایش من انقد برای وروجکم شیطان مهم شده؟!سوالمتفکرغمگین

آخه یه شبم که رفته بودیم مهمونی و عکس عروسیشون رو تو اتاق خوابشون دید, گفت: مامان من دوس دارم توهم مثه خاله فهیمه عروس باشی غمگین

پسندها (9)

نظرات (8)

مهربوون
12 دی 93 0:59
عزیزززززز دلمممممم ... خب مامانش یکم تیپت و برا دخترت عوض کن ...😀😀😀 پسر خاله منم چند روز پیش به مامانش میگفت مامان برو موهاتو صاف کن من ازین موها دوس نداررررم ....امان از دست این بچه ها...
مامان مهلا
پاسخ
همین تصمیم رو دارم خواهر میخوام ازین به بعد تو خونه آرایش کنم آخه جوری شده که اگه تو خونه یه رژ بزنم میگه مامان چرا حاضر شدی مگه کجا میخواییم بریم؟
مامان ریحانه
12 دی 93 15:11
امان از دست این دخملا نازنینم درست مثل یسنا جونو کپی برابر اصل
مامان نی نی
13 دی 93 8:29
سلام، چه وبلاگ نازی دارید . یه خواهشی ازتون دارم پسرم جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مریم مامان آیدین
14 دی 93 16:20
الــــــــــــــــــــهی قربونش برم....چقدر جالبه که از این سن زیبایی شناسی داره راستی دوستم...من هم مثل خودتم....کفش پاشنه دار اصــــــــلا نمیتونم بپوشم و لاک هم سالی یک بار شاید بزنم اونم برای مراسمی چیزی و یه رژلب و رژگونه ملایم تنها آرایش منه ببوس کوچولوی شیرنمونو عزیزم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله....... خدانکنه بله خانومی دیدمتون خب خودت خوشکلی احتیاج به سرخاب سفیداب نداری راستش از شبی که یسنا اینجوری بهم گفت تصمیم گرفتم بیرون که میرم کمتر آرایش کنم و تو خونه بیشتر!..........آخه امروز وقتی رسیدیم خونه خواهر شوهرم دستمال آورد رژ منو پاک کرد گفت رژ مال بیرونه اینجا که بیرون نیست!!!!!!!
مامانی
14 دی 93 18:57
اتی مامان
15 دی 93 15:10
ای جونم عزیزززززززمخوب مامانش یه کم بخاطر یسنای من به خودت برسهرچند که خوشگلی و خودت رو خوشگلتر کنماشالله به این همه هوش و احساس
مامان مهلا
پاسخ
مرسی عزیزم چشات خوشکل می بینه باید همین کارو بکنم وگرنه بیشتر ازین با خانومای دیگه مقایسم میکنه
setareh
17 دی 93 0:05
ای جانم چه دخمل خوش ذوق و با احساسی و چقدرم باهوش ... وقتی یسنا جون الان تو رو با دیگران مقایسه میکنه و دوسست داره مث اونا باشی حالا 28 داری وای به حال من که الان 32 دارم و تا بچه ام بیاد البته اگه بیاد فک کنم منو جای مادربزرگ خودش بدونه و اصلا قبولم نداشته باشه
مامان مهلا
پاسخ
ننننننننننننه بابا اینجوریام نیست دوره الان اختلاف سنی همه مامان و بچه ها زیاده خودتو درگیر این چیزا نکن بابا....... بچه دومم که هم سن و سال شما میشم خواهر سن شمام که سنی نیست خیلیا تو این سن تازه ازدواج میکنن تو دوره زمونه الان
مامان کیمیا
21 دی 93 17:51
اتفاقا به نظر من همیشه به خودت برس که براش عادی بشه وبیرون وداخل خونه چیز عجیبی نباشه براش.البته درصد غلظت بیرون به مراتب کمتر از خونه
مامان مهلا
پاسخ
البته ولی کی بره این همه رارو...!