یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

قوه مخیله!

1393/10/29 23:04
نویسنده : مامان مهلا
512 بازدید
اشتراک گذاری

قوه مخیله یسنا انقد قویه که حد نداره, متنظربعضی وقتا خودمم گیج میشمهیپنوتیزم که این کارش یا خواسته ش الان جزء بازیش بود ,یا واقعی!سوال

البته خودشم به گیجی من پی میبره ;زیبا وقتی میبینه منظورش رو از کاری نمیفهمم, تاکید میکنه که مثلا:" مامان بهم آب الکی بده."شاکی

یا "مامان من جیش دارم", تا میام ببرمش دسشویی ,میگه:"  الکی جیش دارم!"بدبوو تو هال ادای جیش کردنو در میاره !!!!تعجب منم باید ادای شستنشو در بیارم...بی حوصله

اسامی هم که نگو, در حال حاضر من مامان مریم هستم ,خودش نازنین و باباش آقا رضا !هیپنوتیزم

امشبم برای عکسای تو کتابش ,چند تا اسم من درآوردی گفت که کلی قربون صدقش رفتمبغل ;

مهنیاد ,آندا ,منیول.

خنده

پسندها (8)

نظرات (4)

عمه فروغ
29 دی 93 23:34
ای جونم فدای دخترک شیرین زبون و دارای تخیل بالا کاملا این رفتاری ها در سن های حدود 3 سالگی عادی هست و بچه ها کلا در این سال ها بدجور در تخیل هستند.روی ماه گل دختری رو هم از طرف من ببوس
مامان مهلا
پاسخ
آره بابا همه چیش طبیعیه فقط منو بیچاره کرده با پر حرفیو خاله بازیاش
setareh
30 دی 93 1:23
عجب دخمل باحالی خوب سرتو گرم میکنه ها تازه با تخیلاتشم باعث میشه احساس یکنواختی تو بازیهاش بهت دسنت نده و حوصله ات سر نره اسپند دودش کن این یسنا جون ما رو
مامان مهلا
پاسخ
چی چی خواهر سرم گرم میشه باور کن بیشتر وقتا وقت کم میارم برا کارای خونه بس که حین بازی بهم ریزی میکنه فک کن وسط یه خونه بهم ریخته دستمو میگیره میگه بیا با هم بازی کنیم البته به گفته مامانم تخیلاتش شبیه بچگیای خودمه پس مجبورم باهاش یه جورایی کنا بیام
مامان مهدیه
1 بهمن 93 10:47
ماشالا دختر با انرژی وشادی داری.خدا حفظش کنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون به قول خودمون ماشالله به جونتون ممنون به ما سر زدین
ثمره مامان حوا
18 بهمن 93 3:40
غش رفتم از این اسمایی که واسه شما و خودش گذاشته .. آخه چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهلا
پاسخ
اسم مریمو خیلی دوس داره... نازنینم که چون من یه بار بهش گفتم نازنین منی خوشش اومد و کلی خندید ازون به بعد تو بازیا اسم خودشو گذاشت نازنین... و اما باباش :چون اسم بابای دختر عمش مهدیسه که یک سالشه و خیلی برا یسنا عزیزه گذاشته دیگه