یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

این روزای یسنا..........

1393/11/20 0:29
نویسنده : مامان مهلا
482 بازدید
اشتراک گذاری

*تربیت مامان*

 وقتی که ازم سوالی داره یا نظر میخواد ;

با اهوم یا نچ و این جور صداها جوابشو میدم, البته وقتی سرم شلوغ باشه!

دیروز ازم سوال پرسید, در حالی که شیر میخوردم, گفتم: "اهوم" و سر تکون دادم...

خانوم میگه:" اصن ازین طز حف زدنت خوسم نمیاد...!قهر درس بگو بله...!!!"

من:سکوت


*اینم یه دلیل خوب برا قهر کردن*

رفته تو اتاق درو بسته ,

رفتم تو ,

_ چرا اومدی؟ من قهر بودم! (نشسته ,دستا رو زانو ,سرشم پایین!)

_من که کاری نکردم!!!!تعجب

_با تو نه ! با دوستام و اونایی که خونمون نمیان که با هم بازی کنیم بخندیم...!

*البته همش نمایشی بود داشت خودشو واسه مامانش لوس میکرد*


*دفاع از حقوق خانوادگی*

عمش میگه: "قربونت بشم که شیرین زبونیات به خودم رفته!!!"

_ "اصنم به سما نرفتم قهر,به مامان بابام رفتم!"

*به این میگن بچه عاقل*


*دفاع از حق خودش*

خطاب به شوهر عمش:"متفکرچرا شما وقتی میایین خونه ما ,منو اذیت نمیکنین؟سوال

همین که من میام خونتون, اذیتم میکنین؟"


*آرزو اونم چه آرزویی*

من عروس که بشم...

پیرهن صورتی می پوشم...

تاز(تاج)میذارم رو سرم ...

تور میذارم ...

کفش تگ تگی می پوشم ...

تازه جی جی هم باید داشته باشم!!!!!!!!تعجبدلخور

الان که کوسیکم جی جی ندارم ...!!!وقتی بزرگ سدم میگم ,مامان

*منظور از جی جی :پستان*


*دختر با ادب من*

 تو دستشویی میگه من که زیدد(جیغ)نمیکشمنه

بگم:"مااااااااااااااااااامااااااااااااااااان........ ماااااااااااااااااامااااااااااااااان....... ماااااااااااااااااامااااااااااااااااان"

"بیا منو بسور!"

فگط یک بار میگم :"مامان بیا منو بسور"

_باریکلا دختر !چه باادب !از کی یاد گرفتی اینو؟

_از خودم بلد گرفتم ...کسی اااادم نداده!!!

*البته بعد از ماهها تذکر دادن که دختر جان یکبار گفتن کفایت میکنه به این نتیجه رسیده*


*بازم تربیت مامان*

یه کارتون هیجانی برا گروه سنی نوجوونا نشون میداد,

از تو اتاق منو کشونده بیرون ;

_ :"مامان این فیمل وسناکه!

اینو من نباید ببینم ..!نه

من دخترم ...!

کوسیکم...!

اینو پسرای بزرگ مثه آسین (یاسین پسر خاله 10 سالش)باید ببینن

بیا عوضش کن!!!"


 

پسندها (6)

نظرات (9)

عمه فروغ
20 بهمن 93 0:39
ای جوووووووووونم هزار ماشاا.. به یسنای شیرین زبون خوب مامان راست میگه دیگه کارتونی بذار که مناسب سنش باشه عزیزم ان شاا.. عروس هم میشی این دخترها از همون کودکی آرزوی عروس شدن دارن
مامان مهلا
پاسخ
ممنووووووووووون آره دیگه باید از بچه ها چیز یاد بگیریم مادیگه
setareh
20 بهمن 93 0:52
وای یعنی من دلم میخواد این الان پیشم بود محکمه محکم بغلش میکردم بوسش میکردم ... خیلی باحاله ........ مامانش اسپند یادت نره وای آروزی عروس شدنش خیلی باحال بود .. این کلمه درست بگو بله رو تا به حال بهش نگفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟//// قربون شیرین زبونیات برم من جیگر
مامان مهلا
پاسخ
لطف داری عزیزم خودمم شاخ در آوردم وقتی راجع به عروس شدن اون حرفو زد اتفاقا این جمله درس صحبت کن تا بفهمم چی میگی رو بعض وقتا بهش میگم فدات عزیزم
مامان مهدیه
20 بهمن 93 9:18
الهی فدای یسنا گلم بشم خیلی ناز و خانومی عزیزم ماشالا به این دختر مودب و شیرین زبون....مامان مهلای عزیز تبریک میگم همچین دختر ناز و نکته سنجی داری خدا حفظش کنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خدا نکنه عزیزم بقول ما ماشالله به جونتون بازم ممنون خدا آلیار جونم حفظ کنه
مامان ریحانه
20 بهمن 93 10:06
الهههههههههههههی من فدای این شیرین زبون کوچولو بشم وااااااااای که مردم ازخنده تو چقدر حساب شده حرف میزنی خاله جون میگم یسنا جونم خوب عمت و فتیله پیچ کردی رفتا تا این عمه ها باشن دیگه نخوان زحمات مامانای گل و به پای خودشون بنویسن خاله جون حالا همه چیزای که وقتی می خوای عروس بشی به یه طرف جی جیاتم به یه طرف وای که من بخولم شما دختر وروجکا رو که انقدر شیرینیت جیغ بنفشم که اصلا تو ذات یسنا گلی نیست کی گفته قربونش برم که اصلا طرفدار خشونت نیست این میرسونه که دخترمون چه روح لطیفی داره حالا به خاطر همه ی باهوشیای دختر طلا جیغ ( آقا شکلک جیغ نداشتیم خوووووووووو)
مامان مهلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم تازه کجا شو دیدی میخواد بره مثه خانوما موهاشم رنگی رنگی منه میگه موهامون خوشکل نیست بریم مثه خانوما موهامونو رنگی کنیم صاف کنیم موندم از کجاش این حرفا رو میاره واقعا همه کاراش دخترونس با خشونت و این جور چیزا سرکار نداره بچم اینم بخاطر همون بچه های باهوش که گفتین
مهربوون(محیا)
20 بهمن 93 11:59
عزیززززززم ... قربون شیرین زبونیااااات .... خیلی نمک داره حرفیدنت خالهههههه....
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خدا نکنه خانومی لطف داری
مامان ثنا
23 بهمن 93 23:47
تولدت مبارک
مامان مهلا
پاسخ
ممنوووووووووووون
مامان اعظم
28 بهمن 93 9:09
قربون حرفات برم خاله. صبحی روحمو شاد کردی. مثل جوک می موند
مامان مهلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم خوشحالم که خوشتون اومده دختر ما اینجوریاست دیگه....
مامان فرانک
1 اسفند 93 22:53
ای جونم چقدر شیرین زبون این دختر خانم ناز و خوشگل از اون حرفی که به شوهر عمه زدین خیلی خوشم اومد و کلی خندیدم همیشه شاد و سلامت باشی خانم کوچولو
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم نتیجه گیری دختر ما از شوخی های شوهر عمش این بوده دیگه چیکار کنیم! لطف کردین سر زدین بهمون...
اتی مامان
3 اسفند 93 12:09
فقط و فقط و فقط و...دوسسسسسست دارم یسناجونم
مامان مهلا
پاسخ
سلااااااااام سلام خوبی؟ خیلی خوشحال شدم اینجا دیدمت دلم برات تنگ شده خانوم ما هم خیلی تو و گل پسراتو دوس داریم!