یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

رگ خواب

1394/5/26 1:13
نویسنده : مامان مهلا
529 بازدید
اشتراک گذاری

خونه خاله زهرا  بودیم ...

یادم نیست چرا از دستش ناراحت شدم اخمام رفت تو هم. همین جوری که دستاشو می شستم, یکی دو تا غر کوچیک به سرش زدم. !

 سریع معذرت خواهی کرد ...

منم با جدیت گفتم ,خواهش میکنم و گذاشتمش پایین... بدون هیچ ابراز احساساتی, راجع به معذرت خواهیش یا ناراحتی خودم...

همین جوری که میرفت به طرف تهمینه, بهش گفت :" گفتم ببخشید کم کم دیگه اخماش از هم باز میشه "و دستشو گرفت و با خونسردی تمام  باهم رفتن بیرون از آشپزخونه

                                                                           *

                                                                           *

                                                                           *

برام خیلی جالب بود با این سن کمش فهمیده بود من چجوری آروم میشم .!

خیلی وقته رگ خوابم دستش اومده ,و ازش خیلی ماهرانه و بجا استفاده میکنه. !

و من حاااااااالاااااااا دلیل خیلی از عذر خواهی هاش رو فهمیدم ;

کاری میکنه که عصبانیت من در لحظه فروکش کنه ...! دقیقا یکی از روشهایی که مشاوره های خانواده  برای آروم کردن جو خانواده در شرایط بحرانی توصیه میکنن...!

                                                                      *             

                                                                      *

                                                                      *

 

 یسنا ,دختر من, این روش رو بکار میگیره,  در سن سه سال و نیمگی...!تشویق

                                                           ****************

 کور خوندی یسنا خانوم ! منم رگ خواب تو رو خوب میدونم!عینک ولی نه میگم ,نه به روت میارم!!!راضیخندونک

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

عمه فروغ
29 مرداد 94 15:55
ای جووووووووووووووونم 1000 ماشاا.. به یسنا خانوم بلا و زرنگکه خوب یاد گرفته از کلمات به نحو احسنت و به سود خودش استفاده کنه مهلا جون حتما تا قبل از این از عذرخواهی هاش لذت میبردی آخه نمیدونستی این ها همش حقه هستند
مامان مهلا
پاسخ
ممنون اره همینطوره ازین به بعد باید محتاط تر باشم گولشو نخورم خخخخخخخخخ
اتی مامان
2 شهریور 94 19:15
آفرین به یسنای باهوشمامان مهلا هنوز مونده یسنا جون رو خوب بشناسیمگه نه یسنا گلی
مامان ریحانه
9 شهریور 94 0:33
امان از دست این یسنا اوا نه بابا امان از دست مامان یسنا
مامان مهلا
13 شهریور 94 1:37
کامنت بکی از دوستای گلم که زحمت کشیده بودن و نظر داده بودن خیلی اتفاقی در حالی که داشتم کامنتامو میخوندم( چون با گوشی وارد شده بودم و مطالب ریز بود )حذف شد و متاسفانه نمیدونم کدوم دوستم بود شرمنده م که نشد جوابتونو بدم و ممنون که کامنت گذاشته بودین
کوثر
27 شهریور 94 13:59
سلام خاله جوووووونم کجایید دیگه بهمون سرنمی زنید؟؟!!
مامان ریحانه
1 آبان 94 0:14
سلام مهلا جوووووووونم عزاداریاتون قبول تبریک میگم هدیه ی نازنین و کوچولوی خدا به شما رو انشالله به سلامتی و دل خوش بعد مهلا جون رمز لطفا اگه اشکالی نداره
مامان مهلا
پاسخ
سلاااااااام خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم عزاداریای شما هم قبول ممنوووووونم واقعا انشالله به سلامتی باشه برام دعا کن ریحانه جان خیلی استرس دارم