یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

متشکرم آقای اسب!!!!!!!

1393/2/22 15:57
نویسنده : مامان مهلا
375 بازدید
اشتراک گذاری

چه سال خوبیه سال 93 برای کل فامیل ما!!!!!!!!!

از اول سال تا الان که فقط 2ماه ازش میگذره این آقای اسب با 93 چهار نعل تاختن و خوش خبری برامون آوردن.

از حامله شدن اونایی که چند ساله منتظر بچه ن و زایمانایی که به خیر و خوشی انجام شده و قراره به تازگی انجام بشه........

عروسی دخترای فامیل .........

منتظر خبر های خوش بعدیت هستم آقای اسب!!!

از خدای مهربونم هم سپاسگذارم بخاطر این همه لطفی که به تمام خانواده وفامیل من داشته ...

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله مینا
25 اردیبهشت 93 22:57
آخی عزیزم چقد خوب ک اینقد خبرای خوش میشنوی. واقا ذوق کردم خداروشکر. ایشالا واسه منم آقای اسب خبرای خوش بیاره
مامان مهلا
پاسخ
بعععله دعا مینم اسب تو سفید باشه
خاله مینا
26 اردیبهشت 93 23:00
واییییییییییی ننننننننن من قصد ادامه تحصیل دارم
مامان مهلا
پاسخ
حالا تو رو خدا به خاطر من یه بعععععععععععععله بگو
مامان سویل و آراز
27 اردیبهشت 93 11:03
خدا رو شکر مامان مهلا جون که سال تازه رو با خوشی اغاز کردین و ایشالا تا اخر سال ادامه داشته باشه حالا که فکر میکنم میبینم تا اینجا برای ما هم بد نبود
مامان مهلا
پاسخ
ممنون به ما سرزدین خوشحالم که سال شما هم تااینجا خوب بوده