یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

رفیق من...

1393/10/16 16:13
نویسنده : مامان مهلا
507 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم محبت

ممنونم ازین که تو رفتن به باشگاه همراهیم میکنی و با من میایی;

بخاطر من صبحا از خواب نازت میزنی و زودتر بلند میشی ;

بخاطر من عجله میکنی و زود حاضر میشی;

بخاطر من حتی بعضی وقتا صبحانه هم نمی خوری;غمگین

بخاطر من توی باشگاه ,اگه حوصلتم سر بره , هیچی نمیگی و فقط در حین ورزش میای, میچسبی به گردنم و بوسم میکنی;بغل

خلاصه ...

منت به سرم میذاری ,لطف میکنی, که با این سن کمت باهام راه میایی!خجالت

قول میدم منم تو خونه برات جبران کنم, عزیزکم...!آرام

 

 

پسندها (14)

نظرات (15)

مامان ریحانه
16 دی 93 18:35
آفرین به یسنا عزیز و مهربان با این همه فداکاریش مامانش وجدانا باید به خاطر صبح زود بیدار شدنش بهش مدال افتخار بدی نازنین که عمرا صبح زود بیدار نمیشه
مامان مهلا
پاسخ
آره بچم بخاطر من زودتر بیدار میشه البته محیط اونجارو دوس داره زود بیدار شدنشم ساعت 8و نیمهآخه کلاسم یه ساعت بعدشه!
اتی مامان
16 دی 93 19:42
1000ماشالله به یسنای من که اینقدر عاقل و با محبتهخدایا حفظش کن برا مامان و باباشدوست دارم شیرین زبون
مامان مهلا
پاسخ
مرسی اتی جونما هم شمارو خیییییییلیییییی دوس داریم
setareh
16 دی 93 23:54
مرحبا به این رفیق خوب .. دمش گرم
مامان مهلا
پاسخ
دم شمام گرم
setareh
19 دی 93 0:55
بیا تو نی نی چت هستم ببینم چی دسته گل به آب دادی
مامان مهلا
پاسخ
ببخشید وقتی اومدم دیگه رفته بودی
مهربوون
19 دی 93 15:18
یسنا جووون گل ... دختر رفیق مادره دیگه ... همدم و هم راز همن...
مامان مهلا
پاسخ
صد در صد
setareh
20 دی 93 0:22
اشکالی نداره عزیزم ... مشکلت حل شد ؟؟؟؟
مامان مهلا
پاسخ
نه هنوز همون جوریه!!!
مامان آویسا
20 دی 93 8:33
عزيزم دختر خوب ماشالله بهش كه همراهي ميكنه ماشالله به مامانش كه فكر خودش هم هست
مامان مهلا
پاسخ
سلااام خانوم چه عجب دیدیمتون خوشحالم کردی ممنونم خواهر از بیکاری که بهتره
samira
20 دی 93 9:33
واقعا کگه خیلی عاااااااالی من میدونم صبح زود بیدرا شدن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خذایش مهلا جون قدر این خانوم خوب رو بدون
مامان مهلا
پاسخ
آره قدرشو میدونم برا همین اینجا نوشتم و ازش تشکر کردم چون کارش براش ارزش داشت البته صبح زود زود هم بیدار نمیشه ساعت 8و نیم بیدار میشه ولی اونم غنیمته چون روزایی که کلاس نمیرم تا ساعت 10 میخوابه
✍ مری
21 دی 93 10:05
سلام وظیفه خودم دیدم بیام بخاطر تبریکتون تشکر کنم ممنونم شما لطف دارین عزیزم خیلی خوشحالم وقتی میبینم طرحم بدون اینکه براش تبلیغی کرده باشم مورد رضایت دوستان گلی مث شما قرار گرفته بازم تشکر میکنم بابت مهربونی و محبتتون به من و بهدادم ایشالا که همیشه درکنار یسنای نازتون سبز باشید و مانا
مامان مهلا
پاسخ
سلام لطف کردین خواهش میکنم قابلی نداشت اول شدن واقعا حقتون بود... ممنون از دعاتون
مامان کیمیا
21 دی 93 17:43
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی خوبه که میری باشگاه وچقدر عالی که یسناجون همراهیت میکنه. موفق باشی
مامان مهلا
پاسخ
سلاااام خانوم ممنونم! آره خداییش خیلی خوبه طفلی دخترکمم .... مرسی عزیزم
مامان کیمیا
21 دی 93 17:44
راستی اون پروژت چی شد؟مگه منصرف شدی؟
مامان مهلا
پاسخ
سردرگمم
محمد
22 دی 93 7:03
به ما هم سر یزن. با مطلب جدید "طرز تهیه چیزبرگر پنیری" آپ شدم .... امیدوارم از این غذا خوشتون بیاد ... منتظتونم ...
مامان مهلا
پاسخ
چشم حتما سر میزنم لطف کردین به من سر زدین
محمد
22 دی 93 23:42
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:36
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
عمه فروغ
29 دی 93 18:14
ای جونم فدای دخترک مهربون و دوست داشتنی که بهترین دوست مامان شده با اجازه لینکتون کردم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خانومی لطف داری! منم لینکتون میکنم