یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

قصه پردازی یسنا

1394/8/22 12:23
نویسنده : مامان مهلا
807 بازدید
اشتراک گذاری

مثه همیشه به در خواست خودش قصه تکراری شنگول و منگول رو داشتم براش می خوندمغمناک

تازه اول قصه بودم :"بز بز قندی گفت من دارم میرم بیرون وشما هم...."

یسنا جلوی قصه مو گرفت و گفت:" عه فکری به سرم زده مامان آرام..."

"بیا قصه رو عوض کنیمدرسخوان ..."

من :" خب, چطوری؟بی حوصله"

یسنا:"بزبزقندی میره بیرون که علف بچینه ...بچه هاشم با خودش میبره !!!, همشون با هم علف میچینن و میان خونه...!!!  اینجوری دیگه گرگه هم نمیاد بخورشون ...شیطان

و اینجوری شد که یسنا مشکل خانواده بزبزقندی رو برای همیشه حل کرد , ومن رو هم از شر قصه طولانی و تکراری نجات داد.!راضی

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانه شایلین
22 آبان 94 14:06
ای جانم چه گل دختری وچه نام زیبایی یسنـــــــــــا
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامان ریحانه
25 آبان 94 12:42
خدا خیرت بده یسنا جون کاش نویسنده ی همه ی قصه ها تو بودی سر وتهش و سریع جمع می کردی و می رفت پی کارش ما هم با چشمانی خوابالود مجبور نبودیم هی قصه بگیم فدای یسنا جونم با قصه پردازی های سهل و آسونش
مامان مهلا
پاسخ
ریحانه جون شما هم معضل قصه گویی شب داریمن که علاوه بر اون بغضی اوقات مجبورم در طول روز قصه ها رو براش تو دفتر نقاشیش بکشم
اتی مامان
30 آبان 94 19:53
مامان مهلا
پاسخ
اینم مخصوص اتی مامان
عمه فروغ
2 آذر 94 16:37
ای جاااااااان 1000 ماشاا.. به یسنای شیرین زبون خیلی خوب خدا رو شکر که مشکل این خانواده هم حل شد ان شاا.. که مشکلات تمام خانواده ها حل بشه
مامان مهلا
پاسخ
سلام عمه فروغ عزیز ماشالله به جونت عزیزم خدا رو شکرهم بخاطر اونا هم بخاطر خودم چون با این فکرش دیگه کمتر براشون نگرانه و قصه شو از من نمیخواد که تعریف کنم
اتی مامان
25 آذر 94 20:02
مهلا جااااااان چه خبر خوبیایشالله به سلامتی...الهی
مامان مهلا
پاسخ
ممنووووووووووونم عزیزم درگیر ویار و دندون درد و.....هستیم فعلا کهولی بازم خدا رو شکر بچم سالمه
شادی
13 بهمن 94 11:31
چه بامزه. کاش به ذهن دختر منم برسه و از شر گرگه خلاص بشیم.
مامان مهلا
پاسخ
اگه برسه که عالیه اخه جالبه ازون شب به بعد فقط دو سه بار قصه بزبزقندی رو براش گفتم کلا از لیست قصه های درخواستیش حذف شده ینی دلیلش همینه؟
هدیه
19 بهمن 94 23:15
سلام چه دخمل شیرین زبون و حلاق خدا حفظش کنه براتون
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنونم هم از دعاتون هم بخاطر سرزدنتون
نسیم جون
1 اسفند 94 15:42
چه دخملی!باریکلا
مامان مهلا
پاسخ
ممنوووووووون
مامان سما
14 اسفند 94 1:54
افرین بر یسنای خوشکل و زرنگ.👏👏....انشالله همیشه سلامت باشه و سایه بابامامانش بالاسرش باشه....
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله جون از دعای قشنگتون