یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

جانور شناس آینده

1399/2/7 6:52
نویسنده : مامان مهلا
149 بازدید
اشتراک گذاری

آرش خیلی حیوونا رو دوست داره

و همش خیال می کنه که یکی از اوناست!!!

مثلا یه چند وقتی می گفتم من میمونم و موز زیاد میخورد روزی ۴ تا ۵ تا هیچکسم حریفش نمیشد که جلوشو بگیره تا اینکه مریض شد و بهش گفتم دیگه نباید زیاد موز بخوری و قبول کرد

بعضی وقتا خرگوش میشه و هویچ می خوره

یا شیر و پلنگ میشه و میگه من فقط گوشت میخورم چون پلنگم

یعنی اگه این بچه ماشین و توپ دوست میداشت فک کنم از گشنگی .......

 

تمام برنامه کودکایی که میبینه همه باید حیوون باشن که دل بده و نگاه کنه ،مثه شیر شاه و نمو که عاشقشونه و بخاطردیدنشون برای بار هزارم اشکها ریخته

 

ناگفته نمونه این علاقه ای که به حیوونا داره باعث شده خیلی دقیق بشه رو رفتار و حرکات و صداشون و باعث شده هم خوب نقاشی شون کنه هم تو خیال خودش اداشون رو در بیاره

و این علاقه ندونسته اطلاعاتش رو راجع به حیوونا  بالا برده

پسندها (6)

نظرات (2)


7 اردیبهشت 99 8:53
خدا حفظش کنه خیلی عالی 
مامان مهلا
پاسخ
ممنون
خدا کوچولوهای شما رو هم حفظ کنه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 اردیبهشت 99 22:56
خدا حفظش کنه براتون
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم😍