یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

خلاقیت = آرش+دایناسور+نقاشی

1399/2/15 16:50
نویسنده : مامان مهلا
479 بازدید
اشتراک گذاری

آرش دیشب خیلی یهویی  سه تا دایناسوراشو با یه خودکار و کاغذ زده بود زیر بغلش،  آورده پیشم و میگه میخوام این دایناسورا رو  بذارم زیر کاغذ از روشون بکشم!!!!!!😂😂😂😂

 

عاشق خلاقیت و فکرش شدم.🤗🤗

اما آخه  این راهش نبود که

خودم رفتم نشستم و دایناسور رو با فاصله از کاغذ گرفتم و آرش از روی سایه، دایناسور کشید!!😏😏

و نتیجه این شد:

امروزم که باب اسفنجی دیده، گیر داده من همگربر میخوام😆

پسندها (9)

نظرات (3)


15 اردیبهشت 99 21:23
آفرین آقا آرش چه نقاشی کشیده،مامان مهلا تولد آقا پسر رو تبریک می گم.
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم آرش خان
تولدش چند روز دیگه مونده،😀مرسی شما اولین نفر بودین که تبریک گفتین😊
خودش که ما رو کشته هر روز میگه کی من بچه میشم بدنیا میام!!! تولدم میشه که برام دایناسور بخرین؟😆
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 اردیبهشت 99 13:53
آرش جونم تولدت رو پیشاپیش تبریک میگم😍... خاله مهلا جون پیششاپیش تولد شماهم مبارک...❤😘
مامان مهلا
پاسخ
الهی بگردم😀
خیلی خوشحالم کردی عزیزم
ولی تولد منو از کجا میدونی در راهه؟🤗
 
مامان آنیلمامان آنیل
21 اردیبهشت 99 17:13
آفرین آقا آرش باهوش🥰
مامان مهلا
پاسخ
ممنوووون☺