یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

از گفته های ایشون2...!!!

1393/7/23 16:40
نویسنده : مامان مهلا
440 بازدید
اشتراک گذاری

براش میخوندم :"دختری دارم شاه نداره......صورتی داره ...به اینجاش که رسیدم مکث کردم...

بلافاصله گفت:"مامااااااااان من که صورتی ندارم .!قرمز دارم خندونک.اشباه گفتی!"زیبا

_:سوالسوال


از تو خیابون رد میشدیم یه پسر بچه از کنارمون رد شد سلام کرد.

پرسید:"مامان این با کی بود؟"سوال

_با من بود عزیزم منم جوابشو دادم.

*:"با منم بود ؟"سوال

_:آآآآآآآره عزیززم با هردو مون بود."

*:"ااااااا سوالمامان دیوغ گفتی.دروغگو.......فقط یک سلام گفت!!!سوال"


شخصیتای قصه های یسنا رو تازگیا خودش انتخاب میکنه !

"ببعی یسنا ,مامان ببعی ,ممد گاگا ببعی!"شاکی(چون من باباشو ممد آقا صدا میزنم بعضی وقتا اونم میگه!)

یه شب بعد اینکه قصه خانواده ببعیخندونک رو براش گفتم ....خیلی اهسته جوری که باباش از خواب بیدار نشه گفت :"حایا قصه رو با  یسنای خالی بگو , ببعی نداشته باشه!"کچل


با کالسکه می بردمش بیرون ,گیر کردیم به یه چاله خییییییییییلی کوچیک! خندونک

برگشت نگام کرد و گفت :"خب جلو پاتو نیگا کن"قهر

_:غمگین


یه کم خرید داشتم بهش گفتم یسنا جون میای یه دقه با هم بریم بیرون من کار دارم...

با حالت غر گفت :"ماماااااااانبی حوصله ........ دارم کاتووووون می بینم .ببین آخه گشنگ نشستم دارم بازی میکنم زیبا.....شادی میکنم زیبا.........نریم بیرون دیگه.غمگین"


باباش دعواش کرده ............

با گریه میگه :"بابا تو پاشو برو سر کار .......دیگه هم نیا خونه"تعجب


تکیه کلامشم تازگیا شده :"به نظر تو "بیشتر حرفاش با این جمله شروع میشه!زیبا


 قضیه پیکک کردنش موقع بازی رو برای باباش گفتم و با هم کلی خندیدیم ,خودشم داشت گوش می داد ولی چیزی نگفت .!

 روز بعد تو خونه منو صدا کرد :"مامان.... مامان...منو نیگاه کن ..."بعدشم عروسکشو از رو زمین برداشت و گفت :"خخخخخ.....پیکک.......خخخخخخخخخ".زبانمثلا میخواست منو بخندونه.!


بزرگترین دل مشغولی یسنا راجع به اینه;

*مامان پاشو.........زیبا

.

.

.

.

پاشو بریم در یخچالو باز کنیم ببینیم توش چی داره!راضی

پسندها (14)

نظرات (20)

مامی فاطمه
23 مهر 93 21:40
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان یاسی
23 مهر 93 22:11
ببوسین این شیرین زبون رو خیلی پست پرانرژی و شادی بود
مامان مهلا
پاسخ
عززززززززیززززززملطف داری خانوم ممنون پیش ما اومدی
مینا
23 مهر 93 23:02
ايييييييييييي جووووووووووووووننننننننننممممممممممم قبون شيرين زبونياي اين خوشگل خانوم بشم الهييييييييييي ازجاي من ي بوووووووووووووووسسسسسسسسسسس گنده ازلپاي نازش بكن مهلاجونم عزيزم اين روزا واقا سرم شلوغه شرمندتم بخدا باوركن هميشه بفكرتم و دلم واست ي ذره شده
مامان مهلا
پاسخ
میدونم عزیزم چون دوستت دارم دوس دارم زیاد ببینمت
مامان کیمیا
24 مهر 93 1:58
ای جووووونم یسنای نازم،قربون اون حرف زدنت برم وقتی بچه ها اینجوری حرف میزنن دلت میخواد بخوریشون
mamane radin
24 مهر 93 10:56
هزار ماشااله! چه قدر خوشمزست این دختر بلا! خدا حفظش کنه، مامانش اسفند یادت نره و بوس!
مامان مهلا
پاسخ
ممنون نظر لطفته
mamane radin
24 مهر 93 11:02
دوستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه اتفاقی افتاده!!!!!!!!!!!!!!!!! الان متوجه یه چیزی شدم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من تو لینکات نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان مهلا
پاسخ
نگوووو ببخشید من نمیدوستم شما منو لینک کردین شاید زمانی بوده که من نت نداشتم إخه دوماهی بود نتم قطع بود.واقعا شرمنده ام همین الان لینکتون میکنم اینا هم برای اینکه از دلتون در بیاد
samira
24 مهر 93 14:04
سلام عزیزم ماشالله چه زبونی داره یسنا خانم البته باران ما هم چند بار این کارو کرده با باباش بابا برو سر کار بچه های این دور و زمونه اند دیگه
مامان مهلا
پاسخ
سلام مرس آره والا آدم می مونه چه عکس العملی نشون بده
اتی مامان
24 مهر 93 20:05
ای جونم عزیزدلمیسنای من این شیرین زبونی هات منو کشتهماشالله به فرشته ی،مامان مهلا
مامان مهلا
پاسخ
خاله جون من راضی نیستم به خاطر شیرین ربونیای من ...خدایی نکرده بلایی سر شما بیاد
مامان اعظم
25 مهر 93 1:22
سلام مامان مهلای عزیز خوشحالم از حضورت ان شالله که سفر همه ی مسافرا بی خطر باشه. شغل همسری من اونقدر سخته و مسوولیتش بالاست که مرد رو پیر می کنه. ما هم تا بره و بیاد کلی صدقه می دیم و دعا می کنیم که به سلامتی برسن کلا مرد دریا بودن از یک نفر واقعا مرد میسازه. وقتی که تو کشتی باشی و تمام دور و برت فقط آبی آب باشه و روی سرت هم باز آبی آسمون. ممنونم که اومدی عزیزم
مامان مهلا
پاسخ
سلام میفهمم چی میگی عزیزم برای منی که کیلومترها با دریا فاصله دارم همه چیه دریا قشنگه میگن اواز دهل شنیدن از دور خوش است همینه. من نظر شخصیم رو گفتم وگرنه نمیخواستم خدایی نکرده داغ شمارو تازه کنم پس خوبه پشتت گرمه که یه مرد تمام عیار داری انشالله که همیشه سلامت باشن و شما هم همیشه صبور و همراهشون
مامان اعظم
25 مهر 93 1:23
ماشالله .......عزیزم چه شیرین زبونه این یسنا گلی. می گه مامان تو اشتباه گفتی
مامان مهلا
پاسخ
آره بابا ازین حرفا زیاد میزنه
خاله سانی
26 مهر 93 19:35
واااااای خدااا چقدر خوردنی هستی عزیزم..کلی خندیدم شیرین زبوووون
مامان مهلا
پاسخ
خوشحالم که باعث خنده شما شدم خاله سانی
مامان کیمیا
27 مهر 93 0:08
بدو بدو خصوصی داری!!
مامان مهلا
پاسخ
خسته شدم ازبش دویدم
مامان کیمیا
28 مهر 93 0:43
خواهر بعدش گفتم ندو،چراالکی دویدی که خسته بشی. ولی الان بدو که خصوصی داری
مامان آویسا
29 مهر 93 7:42
عزيزم با اين حرف زدن هاي نازش عزيزم دل مشغولي من ادم بزرگ همينه اون كه كوچولو
مامان مهلا
پاسخ
لطف داری
✓ مامان زهراღ
30 مهر 93 21:27
وایی..چقدر بامزه...
مامان مهلا
پاسخ
ممنون مرسی که به ما سر زدین
اتی مامان
1 آبان 93 13:26
مهلا جون،رمز رو تغییر دادی!لطفا"رمزجدیدرو بفرست
مامان مهلا
پاسخ
چشم خانوم چه عجب دیدیمت
مامان اعظم
1 آبان 93 16:29
سلام مامان مهلا جون. خیلی خوشحالم کردی. شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم نه عزیزم صحبتت اصلا ناراحتم نکرد اتفاقا خوشحالم همسرم شغلی داره که همه ازش خوششون میاد. بالاخره هر شغلی سختی های خودش رو داره. یکی کمتر یکی بیشتر. هر چند شغل های مخاطره آمیز واقعا استرس زاست اما باز هم زیبایی های خودش رو داره. یکیش اینه که ما اصلا از هم خسته نمی شیم چون همیشه پیش میاد که 10 روز و 12 روز از هم دور باشیم و قدر هم رو بدونیم منم که او و تمام مسافران و ملوانا و ... رو به خدا سپردم تا همیشه مواظبشون باشه باز هم ممنووووووووووووووووووووووووون
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم به جمع دوستام خوش اومدی!
رویا
4 آبان 93 8:20
سلام مهلاخانوم ماشالا به این وروجک فسقلیتون. خدا براتون نیگرش داره. یه سوال دارم ازتون میخام چن تا اصطلاح رو بپرسم وقتی میخاستین یسنا بیا شیرتو بخور (شیرمادر یا خشک) چی میگفتین؟ وقتی میخاستین پوشکشو عوض کنید چی؟ خودتونو چی صدا میکردین واسش؟ من بخام واسه شیر بگم می می ... واسه پوشک بگم پی پی و واسه خودم بگم مامی ...چطوره؟ درسته؟ آخه بعضیا به پوشک عوض کردن میگن بیا مامی تو عوض کنم خخخخ:.... واسه شیر هم میگن بیا م م ( با فتحه) بخور.....راهنماییم کنید مامان مهلا مرسی
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنونم یسنا شیر خوردن رو میگف جی جی ،راستش این کلمه تو همه بچه های فامیلمون رایجه واسه پوشکم میگفت أه أه یا پیف برا خودمم که اوایل میگفت مام بعدا که زبون در آورد میگفت میا آنوم چون همیشهقصه های یسنا و مهلا خانوم براش میگفتم چیزایی که شما یادش دادینم که درسته دیگه.. راستی اسم وبتونو برام نذاشتین نمی تونستم بهتون سر بزنم!
رویا
4 آبان 93 11:41
وای مرسی مهلاخانوم چقد سریع ج میدین. متاسفانه وبلاگ ندارم. میام همینجا جوابمو میخونم. آخه دیدین بعضیا میگن مثلا بیا پمپرس تو عوض کنم یا مامی شو عوض کن......خو گمونم پمپرز همون برند پوشکه، که کلن جا افتاده مث تاید که یه برنده اما واسه همه پودرا بکار میبرن.... پس میشه گف بیا مولفیکستو عوض کنم یا مای بیبی تو یا مرسی تو خخخخخخخخ مطمعنین اگه خودمو براش مامی معرفی کنم ملت یوخ یاد پوشک کثیف نمیوفتن؟ جل الخالق چه سوالایی میکنم من....ولی واقعن موندم. واسه غذا چی؟ کلن خوردنی رو چی میگفتین؟ از همون اول گفتین غذا یا مثلن به هله هوله ها گفتین قاقا لی لی یا اسمهای راحتتری بکار میبردین؟ مرسی مهلاجون. یه چیز دیگه من هم دیدم به پدربزرگ و مادربزرگ پدری میگن آقاجون و عزیزجون هم در جای دیگه به پدربزرگ و مادربزرگ مادری، آیا هیچ قاعده ای نداره یا اصطلاح صحیح تر کدوم یکیشونه؟ برای اینکه تشخیص واسه بچه راحتتر باشه بهتره یه طرفو اقاجون و عزیزجون و طرف دیگه رو مامان بزرگ و بابابزرگ صدا کنه. بنظر شما کدوم واسه کدوم طرف مناسبتره؟
مامان مهلا
پاسخ
چقده حساسین! خب اینجور چیزا سلیقه ای ممه، به به، اینا واسه غذا معموله! واسه پدر بزرگو مادر بزرگ معمولا بچه ها از نوه های بزرگتر تقلید میکنن و هر چی اونا بگنو قبول دارن. اقاجون عزیر جونم معمولا برا پدر مادر بزرگایی که سنشون خیلی زیاده البته این نظر منه !
رویا
4 آبان 93 14:22
ممنون که وقت گذاشتین.