یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

از گفته های ایشون 3...!

1393/8/5 17:04
نویسنده : مامان مهلا
415 بازدید
اشتراک گذاری

داریم الاغ سواری میکنیم !از پشتم افتاده میگه:" مامان خلی می مزه ای منو میندازی!"تعجب


داریم میریم تعذیه ;

باباش میگه کفشای که میخوام بپوشم تو ماشینه!

یسنا:"حایا که کفس نداری نمیتونی راه بری کی بیخواد ببلت (بغلت)کنه؟!تو خلی بزرگی ببل مامان که زا نمی سی!"سوال


با انگشت چشممو بسته رگای پشت چشممو دیده با حیرت میگه:"اااا.......مامان سسبت دایه بیسکنه(چشمت داره میشکنه)!!!تعجب..... گیگه سسب نداری ترسو!.........باید برات سسب صورتی بخریم.....!متفکر


بادختر عمش دعواشون شد دلخوراون یسنا رو چنگ زد !غمگینعمش سریع یسنا رو بغل کرد ...یسنا هم در حالی که میخواست بزور خودشو از بغل عمش بکشه بیرون و با عصبانیت گفتعصبانی:"فگت(فقط)بذا منم یه چنگ بزنم!!!"عصبانی


داشتیم نهار میخوردیم یسنا مدام از سر و کول من بالا میرفت...

باباش به اعتراض گفت :"مگه نمی بینی مامانت غذا میخوره!چرا انقد مامانتو اذیت می کنی؟"

یسنا:"اذیت نمی کنم که ,دارم باهاش سوخی بیکنم!!!"شیطان


بدون هیچ اعتراضی چند بار پشت سر هم بخاطر فرمایشاتش از جام بلند شدم و چیزی که میخواست رو براش آوردم!
که گفت :"مامان خلی خوسالم که با من دوستی!!!"زیبا


دنت میخواست دو سه تا سوپر مارکت رفتیم نداشت

که گفت :"خب حایا بریم دنت مارکت!!!"راضی


 

پسندها (9)

نظرات (13)

mamane radin
6 آبان 93 12:40
خدایا!!! از دست این وروجک!!!
مامان کیمیا
6 آبان 93 17:50
از دست این جیگرا خوب میدونن کی چی بگن که به نفعشون تموم بشه دفعه دیگه یسنا جونو ولش کن تا یه چنگ بزنه دلش خالی شه بچم خوووالبته من ضامن حوادث بعدش نیستم حواستم جم کن بچه رو نندازی!!!
مامان مهلا
پاسخ
حتما نصیحتاتو به گوش میگیرم
اتی مامان
8 آبان 93 19:30
وروجک منی یسناجونکاشکی این شیرین زبونی ها ابدی بوددوست دارم خاله جون
مامان مهلا
پاسخ
مرسی خاله بزرگ باشه اینجوری حرف بزنه که متهم میشه به سرتق و کله تراش بودن
samira
9 آبان 93 0:33
چقدر زبون داری دختر خوب داشته با ماما نش شوخی میکرده دیگه
مامانی
9 آبان 93 14:18
مینا
10 آبان 93 20:34
قبووووووووونننننننن شيرين زبونيات خوشمزه خانووووووووووممممممممممم
مامان مهلا
پاسخ
مرسی خانووووووووووممممممممممم
حنانه
18 آبان 93 20:53
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدید منم با افتخار شما رو لینک کردم یسنا عزیز ببوسید از طرف من
مامان مهلا
پاسخ
ممنون لطف کردی
mamane radin
21 آبان 93 10:49
دوستم!!! داشتیم؟ این که همش شد خصوصی وخانوادگی!
مامان مهلا
پاسخ
منظورت پست جدیدمه؟!
مامان کیمیا
21 آبان 93 15:19
رمز نمیدی دیگه!!!!!
مامان مهلا
پاسخ
سلام علیکم خانوم چرا که نه ! شما کافیه بخوای !
اتی مامان
22 آبان 93 12:14
سلام دوست خوبم،خودت و یسنا جونم خوبید؟مرسی که به یادم بودیرمز رو تغییر دادی
مامان مهلا
پاسخ
سلام خواهش میکنم وظیفه ست آره عزیز برات خصوصی میذارم!
مامان زری
23 آبان 93 10:32
سلام مهلا جان رمز داری کردی وبلاگتونو به ما هم رمزشو میدید یسنا خانم شیرین زبونمم می بوسمت منتظر عکسهای جدیدت هستم
خاله سانی
30 آبان 93 19:37
ای وروجک چقدر تو شیرین زبونی اخه.ادم دلش میخواد بچلوندت
مامان مهلا
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری
ثمره مامان حوا
24 آذر 93 1:38
چقدر لذت بخشه با بچه ها بزرگ شدن..خدا یسنا خانوم و براتون حفظ کنه
مامان مهلا
پاسخ
بازم ممنون همچنین حوای شما رو