یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

بازی

1392/10/12 10:33
نویسنده : مامان مهلا
258 بازدید
اشتراک گذاری

         چند وقتیه یه بازی جدید بایسنا راه انداختیم که نه هزینه میخواد و نه سرو صدا داره تازه خیلی هم خوش میگذره چون هم میخوری هم بازی میکنی. !

      اینجامینویسم شاید شما هم خوشتون بیاد چون براسرگرم کردن بچه ای که حوصله اش سر رفته ومدام نق میزنه فک میکنم جواب بده.

     موقع میوه خوردن با پوست میوه برا یسنا شکلک درست میکنم اونم کلی ذوق میکنه وبلند میشه براش میرقصه البته عروسک پوست میوه ایش فقط  دو سه دقیقه جون داره بعد خرابش می کنه . حالا من بهش میگم برام عروسک درست کنه با همون تکه های عروسک قبلی.

یسنا گلی شکلای هندسی رو هم با همین روش یاد گرفته

            اینو من برا یسنا گلی درست کردم.

عروسک مامانی

اینم یسنا برا من درست کرده.قهقههکاردستی یسنا گلی

    امیدوارم خوشتون اومده باشه

پسندها (1)

نظرات (0)