یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

کمک با منت !!!

1394/1/24 11:51
نویسنده : مامان مهلا
486 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب عمه اعظم اومد خونمون...

یه کم سبزی هم برا خودش خریده بود که با هم پاک کنیم

یسنا هم نشست به کمک کردن,شیطان

بعد چند دقه خرابکاری و تیکه تیکه کردن سبزیا عصبانیعمه ش دعواش کرد...

یسنا هم فوری و خییییلی جدی جواب داد:"من دارم دومک(کمک) میکنم ...خستهبسه(بچه)وقتی که دومک میکنه  که نباید دعواش کنن...!!!درسخوان"

هی داد میزنی...! عصبانیهی بن جنس بازی در میاری ...!شاکی

خب دارم دومکت میکنم.!!!!!!تعجب"

من  قه قههبغل

عمه اعظمقه قههبوسبوستشویقبغلبوسبغلبوس

جالب اینجاس چون می دونست سبزیا مال عمه شه اینجوری منت میذاشت!خندونک

اگه مال خودمون بود با شناختی که ازش دارم میگفت مال خودمونه دوس دارم اینجوری پاک کنمعینک

پسندها (9)

نظرات (14)

فاطمه & فائزه
24 فروردین 94 12:19
خیلی جالب بود خخخخخخخخ
مامان مهلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی
24 فروردین 94 14:09
پس حسابی حق عمه روگذاشتی کف دستش
مامان مهلا
پاسخ
یسنا خانوم حق همه رو میذاره کف دستشون
مامان محمدپارسا
25 فروردین 94 2:51
وای عزیزم دخترت خیلی با مزست کل صفحای وبتو خوندم و خندیدم خدا حفظش کنه واستون براش اسفند دود کنید من حتما شما رو لینک میکنم شما هم اگه دوس داشتین لینکم کنید ممنون
مامان مهلا
پاسخ
سلام نظر لطفتونه ممنون که وقت گذاشتین و همه صفحه ها رو خوندینحتما لینکتون میکنم
samira
25 فروردین 94 13:17
بچم خوب داشته کمک میکرده چرا دعوا.............
samira
25 فروردین 94 13:21
یسا جون این شکلک ها رو باران انتخاب کرد تا بفرستم برات
مامان مهلا
پاسخ
عزززززززززززززززززیززززززززززززززم مرسی
مامان ریحانه
25 فروردین 94 13:21
وای که چقدر خندیدم میگم موندم این بچه ها چه طوری فقط واسه عمه هاشون موضع میگیرن با خاله هاشون برخورد خوبی دارن مثل نازنین یه بار عمش اومده بود خونمون به عمش میگفت نمی خوای دیگه پاشی بری خونتون ای جاااااااااااانم به یسنا خوشگلم خواهر با وجود دخترگلیت هیچ حقی دیگه ازت ضایع نمیشه ببوووووووووووووس شیرین زبونو
مامان مهلا
پاسخ
آره واقعا همینجوریه اسم زن دایی یسنا که تازه عقدشون کردیم آرزوه که یسنا خیلی دوسش داره عمش دم به ساعت میپرسه منو دوس داری یا خاله آرزو رو یسنا هم میگه خاله آرزو رو!!!باز می پرسه خاله زهراتو بیشتر دوس داری یا خاله آرزو میگه هر دوشونو واااااااااااای چه حرفی زده نازنین فقط باعث میشن مامانا خجالت زده بشن این وروجکا
مامان ریحانه
26 فروردین 94 1:17
سلام مهلا جون باور کن من رمز ندارم
مامان مهلا
پاسخ
برات گذاشتم خانوم
مهربوون(محیا)
26 فروردین 94 22:13
واااای فدای شیرین زبونی هاااات خاله خیلی گل گفتی عزیزززززم... کلی خندیدم ... 1دونه ای یسنا جووووون عزیزم من رمز ندارم اگه امکانش هست برام بفرست
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خدا نکنه خاله جون
عمه فروغ
26 فروردین 94 23:39
ای جووووووووون خوب راست میگه داره کمک میکنه خوب آفرین به یسنایی که خوب بلده حق خودش رو بگیره که پایمال نشه راستی مامان خانمی اگه امکانش هست خوشحال میشم رمز پست بعد رو داشته باشم
مامان مهلا
پاسخ
واقعا بلده چجوری حقشو بگیره چشم رمزو برات میفرستم
مهربوون(محیا)
27 فروردین 94 11:23
عزیزم خصوصی
اتی مامان
29 فروردین 94 15:00
یسنا جونم،عاااااااااااااااااااااااااشقتم
مامان مهلا
پاسخ
منم عااااااااااااااااااااااشقتم خاله
مامان کیمیا
30 فروردین 94 0:41
عززززیزم. ای یسنای شیطون بلا
مینا
31 فروردین 94 14:55
اخييييييي عزيزم چقد بانمكه اين دخملي بن جنس بازيو خوب اومدشا خود بچه ها خيلي خوب ب بزرگترا ياد ميدن ك چجوري باهشون رفتار كنن افرين يسناگلي راستي من رمز ندارم
مامان مهلا
پاسخ
آره واقع که به ها خواسته ها و توقعاتشون رو از دیگران خوب بلدن چجوری به زبون بیارن نیست بچه ن هرجورم که بگن کسی از دستشون ناراحت نمیشه میذارن به حساب بچگیشون خووووووووووووووششششششششش بحالشون
مامان زری
3 اردیبهشت 94 7:33
سلام
مامان مهلا
پاسخ
سلام