یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

کارای جدید یسنا

1392/10/15 10:27
نویسنده : مامان مهلا
225 بازدید
اشتراک گذاری

   چند روزیه که کارای جدید یاد گرفتی,وقتی جیش داری با خودت حرف میزنی ومیگی من جیش بگونم بعدم روزانوهات میشینی وجیشتو میکنی واعلام میکنی من جیش کدم این کارو از یاسمین خاله یاد گرفتی که چند سال از خودت بزرگتره و دیگه تنهایی میره دستشویی فکر میکنم اونو موقع جیش کردن دیدی .دختره فضول به جیش کردن بقیه هم کار داری ؟! فکر میکنم دیگه کم کم باید از جیش بگیرمت.

  یه کار دیگه هم که یاد گرفتی پنچر شدنه آخه چند هفته ای میشه که صبح تا شب برنامه عمو پورنگو نگاه می کنی وعاشق شخصیتاشی . کمرتو قر میدی میشینی و میگی:فییییییییییسسسسسسسسس بعدشم از من میخوای که بادت کنم  منم بادت میکنم وبلند میشیو میپری هوا وبومبلم میکنی هیکل کوچولوت خیلی بامزه میشه قربونت بشم.

  یاد گرفتی خودت دستگاه DVD player رو روشن میکنی وسی دی مورد علاقه ت رو میذاری ونگاه میکنی.

 تازگیا با تلفن هم صحبت می کنی :"ایوووو..........خوبی ....ایوووووووو ....نمینه(تهمینه )ایه زیا خوبی (خاله زهرا)یه نزدیک 5 دقیقه مثلا تلفنی صحبت کردین

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)