یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

تولد...

1396/2/29 0:49
نویسنده : مامان مهلا
985 بازدید
اشتراک گذاری

یه ده روزی میشه که مهمون دارم، مامان فاطمه مریضه ،بنده خدا تا پای مرگ رفت و خدا رو شکر برگشت ،از وقتی هم که مرخص شدن خونه ماین ،تو این مدت دوتا اتفاق خوب هم افتاده مهمترش بدنیا اومدن دختر خاله زهرایه روز دوشنبه ۲۵اردیبهشت و اتفاق دیگه اولین سالگرد تولد آرشی مامان تو ۲۶ اردیبهشت ....چه تداخل جالبی تاریخ تولدشون یک روز اختلاف داره....

برنامه ریزی کرده بودم که برا تولد ترانه کوچولون بریم شهرستان پیش خانوادم که متاسفانه مشکل قلبی ناگهانی مامان فاطمه مانع شد،و اینجور شد که هنوز دختر ته تغاری خاله زهرا رو از نزدیک ندیدم اما در هر شرایطی از تولد پسر خودم نگذشتم...برا بچم تولد گرفتیم ...اونم چه تولدی!چون مریض دار بودیم فرصت کادو خریدن که نبود از طرفی هم انقد برا عیادت مامان فاطمه اومدن خونمون و یکی در میون شیرینی میاوردن که دیگه جا برا شیرینی ها هم نداشتیم بنابرین بچم برا بچم کیک تولد هم نخریدیم و با همون شیرینیا دهنمون شیرین کردیم...تازه شانس آوردم که شمع های سفره هفت سین رو نگه داشته بودم وگرنه مجبور میشدیم بجای شمع سیخ کبریت بذاریم...یه کلاه هم که خودم یک دقیقه ای با کاغذ کادو براش درست کردم...

همه اینا برای این بود که یه شب دور هم با عمه ها و دختر عمه ها خوش باشیم و آرش بدونه چقد وجودش برامون مهمه ....

حالا عکسا شو میذارم تا ببینید این تولد دست پاچه ای چی از آب دراومده......

تتولدنتتتولد

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغ
6 خرداد 96 17:54
سلام مهلا جونم خوب هستید؟کوچولوهاتون خوبن؟ طاعات و عباداتتون قبول حق هزارماشالله به فندق کوچولوی 1 ساله تولدش مبارک باشه ان شاله تنش سلامت باشه و عاقبت بخیریش رو ببینید
مامان مهلا
پاسخ
سلاااااااام خانومی مرسی عزیزم شما خوبی؟ نماز روزه هات قبول ممنون از تبریکت سرت سلامت باشه فروغ جان
مبینا
10 خرداد 96 18:58
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگ خیلی خیلی نازی داری از وبلاگت خوشم اومد به ما هم سربزن ولی لطف کن آدرس وبلاگم رو توی قسمت پیوندات پیج کنی ازت ممنون می شم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون