یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

صندلی عقب

1392/12/18 10:22
نویسنده : مامان مهلا
262 بازدید
اشتراک گذاری

قرار گذاشته بودیم ,روز جمعه بریم جمعه کتاب وچند تا کتاب بخریمReading a Book,برا همین دیروز صبح زود بیدار شدیم و اماده رفتن... طبق معمول من از یسنا وباباییش زودتر حاضر شدم ودیرتر از اونا رفتم پایین.

وقتی در ماشینو باز کردم خیلی تعجب کردم یسنا خانوم برا اولین بار حاضر شده بود بره صندلی عقب بشینه ! قبلا جلو مینشست وکلی از سرو کولم بالا میرفت وباهیچ بهانه وبازی هم حاضر نمیشد بره عقب و جیغ میکشید. خلاصه نفهمیدم باباش چیکارش کرده بود که حاضر شده بود مثه به خانوم بره عقب بشینه وبازی کنه ! به هر حال دستش درد نکنه!میدونم بخاطر راحتی من این کارو کرده فداش بشم اینقد مهربونه.

قربون دخترکم بشم تاوقتی رسیدم یه عالمه قصه وشعر برا لاک پشت شیشه عقب خوند . برگشتنی هم با کتاب رنگ امیزی و مداد شمعی هاش خودشو سرگرم کرد قربونت بشم که انقده خوشکل وقت خودتو پر میکنی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 21:32
سلام ممنون که به ما سر زدید دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان مهلا
پاسخ
مرسی عزیزم