یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

لغات جدید آرش جونم

1398/10/24 20:42
نویسنده : مامان مهلا
278 بازدید
اشتراک گذاری

گوپسند:گوسفند

لاک کشت

انتماخ:انتخاب

نفممی:نمیفهمی

نوقاب:عقاب

آقایونوس:اقیانوس

بره:میره

رسنا:یسنا

میمان:میمون

تسماح:تمساح

مزغ:مغز

چیکار:شکار

برب:ببر

قردت:قدرت

وقتی چیز بامزه ای میگی سعی میکنم یادم بمونه که اینجا بنویسم ولی وقت نمیشه

الانم که اومدم بنویسم کلمه هات یادم رفته

پسندها (2)

نظرات (6)


24 دی 98 21:42
چه زبان جالبی دارن آقا آرش جون😗😗
مامان مهلا
پاسخ
مرسی لینا جون☺☺
عمه فروغعمه فروغ
24 دی 98 23:52
ای جان😘
 
مامان مهلا
پاسخ
فدات😊

26 دی 98 0:31
ممنون از تشکر قشنگتون!😘😘با عرض شرمساری بگم نیلا هستم😘😘ببخشین اگه ناراختتون کردم😢😢
مامان مهلا
پاسخ
قربونت عزیزم
نه چرا ناراحت بشم🤗🤗
خب اسمتو اشتباه نوشتم دیگه😁 شما باید ببخشی
.ناراحتی هم باشه باید از جانت تو باشه
😉 ولی شما خانوم تر ازین حرفایی😘😘

28 دی 98 20:20
😗😗😗
خدا نکنه،من قربونتون😗😗
ممنونم از مهربونی و محبتتون!😗😗
نمیدونم چطوری جواب پر محبتتون رو بدم!((من همیشه تو این گیر میکنم،چون همیشه با آدم های مهربون و دوست داشتنی آشنا میشم😗))
😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗
مامان مهلا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته😊😊😊
خوبی از خودته خانومی که بقیه رو خوب می بینی😍😍😍
شک نکن!😉
مامان صدیقهمامان صدیقه
30 فروردین 99 0:03
شیرین زبونم
دنبالتون کردم ممنون میشم دنبال کنید
مامان مهلا
پاسخ
ممنون
بله حتما👍

21 اردیبهشت 99 2:50
خاله جونم خوشحال میشم به وبم سربزنید!💗💗💗💗💗
مامان مهلا
پاسخ
چشم
الساعه در خدمتم😏