یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

از گفته های ایشون...4!!!

1393/9/13 0:34
نویسنده : مامان مهلا
426 بازدید
اشتراک گذاری

من  یسنا با هم رفته بودیم بیرون همینجوری که میرفتیم صحبتم میکردیم که یسنا بی مقدمه ....به قول خودمون یهوووووویی گفت :"مامان...؟ من دوس ندارم پیرزن بشم دوس دارم همش عروس باشم!!!"


داشتم در حین برنامه کودک دیدنش بهش غذا میدادم متوجه شدم زل زده به تلویزیون و از شدت تمرکز چشاشو تنگ کرده و با خودش حرف میزنه !

میگفت:"خدا گفته:.......باید .......یه یسنایی درست کنم!!!تعجب ...........کوسولو باسه!.......... سی سی مامانسو بخویه.....................بعدس بزرگ بسه.................(چون به حرفاش می خندیدم تمرکزشو از دست داد و با خنده گفت)..........بعدس بره خونه بابا حسینش!!!زبان


یه روز به شوخی  ازش پرسیدم"یسنا تو خوشکلی یا زشت؟"شیطان

جواب داد:" .......همه که میگن من خیلی خوسکلم!"متنظر


یسنا و مامانم خاله بازی میکردن...

یسنا عروسکشو نشون داد گفت :"این دخترمه آبجیشم تو شکممه!!سبز!تعجب"

مامانم کم نیاورد در حالی که همه مون میخندیدیم گفت :"خانوم چرا انقد زود دست بکار شدین دخترتون که هنوز خیلی کوچیکه؟؟؟!!!زبان"

یسنا که از خنده ما عصبانی شده بود با حالت قهر گفت:"خب دخترم داداش میخواست!!!!!!!!!"سبزتعجبشیطاندروغگو

از اون روز دیگه سعی میکنم تو زندگی خصوصیش زیاد دخالت نکنم!!!!!!!!!چشمکخندونک


 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان ریحانه
13 آذر 93 8:19
الههههههههههههی من قربون این دخمل شیرین زبون برم خوب بچه راست گفته دخملای ما همش باید عروس باشن تا ما مامانیا لذت ببریم یسنا عزیزو هزاران بار ببوس
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خانومیبا این تفاسیر دیگه بچه های حالا از دعای الهی پیر شی هم فک نکنم خوششون بیاد
mamane radin
13 آذر 93 10:58
ای جانم !!! دخمل خوشمزه! از دست تو...!
setareh
13 آذر 93 15:03
ای جانم چقدر شیرین زبونه .. به قول ما ادم بزرگا هیچ وقت کم نمیاره خیلی از صحبت کردناش خوشم میاد جواباشم همه منطقی یعنی دیگه آدم نمی دونه چی بگه
مامان مهلا
پاسخ
به هیچ عنوان تو زبون کم نمیاره نمی دونم به کی رفته والا
اتی مامان
18 آذر 93 18:28
عزییییزمشیرین زبون من،تو پیر هم بشی برا مامانی مثل عروس می مونیعروسکم....
مامان مهلا
پاسخ
اگه مامانی تا اون موقع زنده باشه!!!!!!!
فایضه مامانه عسل
21 آذر 93 20:15
ای جوووونم .... ماشالله
مامان مهلا
پاسخ
ممنون