یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

منو یک هنرمند کوچولو....!

1393/9/14 1:31
نویسنده : مامان مهلا
499 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من و یسنا اوقات فراقتمون رو با نقاشی و بازی با هم گذروندیم خیلیم بهمون خوش گذشت!آرام

دخترکم انقد قشنگ مداد دستش میگیره و نقاشی میکنه, که حال میکنم!بغل نگاه کردن به نقاشیهاش ,برام از دیدن یک اثر هنری حرفه ای هم لذت بخش تره!محبت

اینا هم نقاشیا و بازیایی که با هم کردیم;


 

این دومین باری بود با هم نقطه بازی میکردیم ,که

کامل یاد گرفته بود نقطه ها رو به هم وصل کنه و مربع درست کنه !تشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 


من به حل جدول سودوکو خییلی علاقه دارم, وقتی تو مجله ای, پشت کبریتیخندونک,  یا جایی دیگه میبینم ,منتقلش میکنم رو کاغذ و تا حلش نکنم ول کن نیستم!درسخوان

داشتم یه جدولو میکشیدم رو کاغذ ,که دید و جدول

کشیدنم یاد گرفت!تشویق دیگه اون شب ول کن نبود,شاکی اون جدول میکشید منم حیوونا و میوه هایی که میگفت رو می کشیدم تو جدول!بی حوصله

خودش شد یه بازی...!آراممحبت


 

اینم از دستای یسنا که گذاشت رو کاغذ و من براش کشیدم...محبتبوس

 

 

 

 

 

 

 


اینم دست من که گذاشتم رو کاغذ و یسنا برام کشیده!!!!!!!چشمکخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یه دختر کوچولو با مژه های بلند.....!

 

زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و یه بابای سبیلو.....خنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان کشیدنشم که عین دختر کشیدنشه منتها با صورتی بزرگتر.....!تلفن

پسندها (10)

نظرات (9)

مامان ریحانه
14 آذر 93 16:58
ماشالله به این دختر با این پشتکارش خداییش خیلی همه چیزو قشنگ کشیده بابا پیکاسویی برا خودش بوس برای یسنای ملوس
مامان مهلا
پاسخ
ممنون آره خداییش خیلی به نقاشی علاقه داره و پشتکار و خلاقیت هم به خرج میده!
setareh
14 آذر 93 18:47
افرین به این مادر و دختر هنرمند .. هزار و سیصد افرین به یسنای باهوش واسه همینه دیگه میگن بچه داشته باشی سرت گرم میشه دیگه وقت هم کم میاری
مامان مهلا
پاسخ
ممنون ستاره جون درسته وقتت کو پر میشه هیچ برا کارای دیگت وقت کم میاری! و یادی هم از دوران بچگی خودت میشه ان شالله شمام نی نی دار میشی یه کم برمیگردی به عقب و بچگیای خودتم یادت میاد!
samira
15 آذر 93 22:32
عجب نقاشی های خوشگلی آفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین
مامان مهلا
پاسخ
مرسی خاله خجالتم نده!
اتی مامان
18 آذر 93 18:30
آفرین به یسنای نقاشمعالی کشیدی عزیزم
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
فایضه مامانه عسل
21 آذر 93 20:12
ای جونم
مامان اعظم
30 آذر 93 23:58
ای جانم ماشالله بر این هنرمند کوچولو
مامان مهلا
پاسخ
ممنونم خانومی
مامان اعظم
30 آذر 93 23:59
سلام مامان مهلای عزیز. خوبید شما. همین الان جوجوی من خوابید و من بدوبدو اومدم نت. متشکرم. وای خدا حفظت کنه خواهر آی اگر بودی که من غمی نداشتم. چرا بهت زحمت بدم جوجورو میدادم بغلت اصلا موهای خودم و خودت ، هر دو رو شونه می کردم
مامان مهلا
پاسخ
سلام خانوم ببخشید دیر جوابتو میدم نی نیتم برات نگه میدارم آخه عاشق نوزادایم من
افضل
8 دی 93 9:38
خیلی جالبه نقاشیاش . وجالبتر اینکه عکس همشونو گذاشتی اینجا.خدا حفظش کنه
مامان مهلا
پاسخ
ممنون خانوم
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:14
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مامان مهلا
پاسخ
سلام ممنون خانومی لطف داری حتما بهت سر میزنم لینکتم میکنم