یسناگلییسناگلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گنجشکک اشی مشی

زندگی یعنی...........

1393/2/2 9:52
نویسنده : مامان مهلا
331 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی یعنی ;تکاپو

زندگی یعنی; هیاهو

زندگی یعنی; شب نو ,روز نو, اندیشه نو

زندگی یعنی; غم نو, حسرت نو, پیشه نو

زندگی باید, سرشار از تکان وتازگی باشد

زندگی باید ,در پیچ وخم راهش ,ز الوان حوادث, رنگ پذیرد

زندگی بایست ,یک دم ,یک نفس حتی, زجنبش وا نماند

گر چه این جنبش ,برای مقصدی بیهوده باشد

زندگانی همچو آب است;

آب اگر راکد بماند, چهره اش افسرده خواهد گشت وبوی گند میگیرد

در هلال آبگیرش ,غنچه لبخند می میرد

آهوان عشق از آب گل الودش نمی نوشند

مرغکان شوق ,در آیینه تارش نمی جوشند

من سرودی تازه می خواهم

افتخاری آسمانگیر و بلند آوازه می خواهم

کرم خاکی نیستم من ,تا بمانم در مغاک خویشتن, خاموش

نیستم شب کور, کز خورشید روشن گر بدوزم چشم

آفتابم من ,که یکجا, یک زمان, ساکت نمی مانم

من هوای تازه می خواهم.

من هوای تازه می خواهم.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مینا
4 اردیبهشت 93 19:33
بسیار زیبا. بهم سربزن خانومی
مامان مهلا
پاسخ
ممنونمن همیشه بهت سر میزنم خاله جونی